مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار محمد آژند و سجاد عفتی و همچنین جانباز سرافراز کشتی گیر رضا سلمانی صبح امروز با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار محمد آژند و سجاد عفتی و همچنین جانباز سرافراز کشتی گیر رضا سلمانی صبح امروز با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، سرهنگ مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سید شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان، سردار کاظم یزدانی رئیس تربیت بدنی سپاه محمد رسول اله و علیرضا دبیر رئیس فدارسیون کشتی برگزار شد.

این مراسم با تلاوت قرآن توسط عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان و در سالن کنفرانس فدراسیون کشتی آغاز شد.

میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در ابتدای این مراسم گفت: بیش از ۱۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سراسر کشور برگزار می‌شود و یکی از این برنامه‌ها تجلیل از خانواده معظم شهدا می‌باشد.

وی ادامه داد: از فدراسیون کشتی به خاطر میزبانی از این برنامه معنوی و همچنین تلاش‌های آن در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی می‌کنم.

رئیس فدراسیون کشتی نیز گفت: امیدوارم که دعای خانواده شهدا پشتیبان کشتی گیران تیم ملی در میادین مختلف باشد.

عبدالحمید احمدی نیز با تبریک هفته بسیج به بسیجیان و مروجین فرهنگ بسیج، گفت: از رئیس فدراسیون کشتی که همیشه در کارهای خیر پیش قدم است و چه در حوزه قهرمانی یا مدیریتی موفق بوده تشکر می‌کنم. با این شیوه قطعاً شاهد موفقیت کشتی ایران خواهیم بود. بازسازی خانه‌های کشتی فدراسیون یک کار جهادی و بزرگ بود که انجام شد.

وی افزود: بزرگترین بیمه نظام جمهوری اسلامی خون شهیدان است و اگر الان می‌بینیم جمهوری اسلامی با عزت در جهان حرف می‌زند و مقابل ابرقدرت جهان می‌ایستد و شاخ به شاخ می‌شود و آنها جرأت مقابله ندارند نتیجه ظرفیتی است که شهدا برای نظام ایجاد کرده است. امیدوارم امانت داران خوبی برای شهدایمان باشیم. امیدوارم فقط شعار ندهیم و در عمل مروج فرهنگ بسیجی باشیم.

در پایان این مراسم از پدران شهیدان محمد آژند و سجاد عفتی و همچنین جانباز کشتی گیر رضا سلمانی توسط نفرات حاضر در مراسم تقدیر و تجلیل بعمل آمد.