مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی جوانان و نوجوانان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ۲۷ آذرماه آغاز می ‌شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی جوانان و نوجوانان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۴ تیم در هر رده سنی برگزار خواهد شد و فدراسیون مجوز برگزاری این رقابت‌ها به شرط رعایت کامل پروتکل ‌های بهداشتی را دریافت کرده است.

فدراسیون والیبال در نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری، شرط سنی برای رده سنی نوجوانان را ۱۱ دی ماه سال ۱۳۸۱ و برای رده سنی جوانان را ۱۱ دی ماه سال ۱۳۷۹ اعلام کرده است.

همچنین باشگاه‌های داوطلب برای میزبانی این رقابت‌ها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه دهم آذرماه فرصت اعلام آمادگی به صورت مکتوب دارند.

مسابقات دور مقدماتی هر رده سنی، در دو گروه هفت تیمی برگزار خواهد شد و هر تیم برای غذا و اسکان ۱۵۰ میلیون ریال به میزبان پرداخت خواهد کرد.

از سوی دیگر بر اساس برنامه تدوین شده از سوی کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، مرحله دوم لیگ دسته یک مردان کشور از ۱۵ آذرماه آغاز خواهد شد و باشگاه‌های داوطلب برای میزبانی این رقابت‌ها تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه پنجم آذرماه فرصت اعلام آمادگی به صورت درخواست مکتوب از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، با هماهنگی هیئت والیبال استان دارند.

شرایط میزبانی این رقابت‌ها، معرفی چهار هتل چهار ستاره، دو سالن استاندارد برای برگزاری مسابقات و وجود ظرفیت‌های لازم برای رعایت کامل شیوه‌نامه بهداشتی مسابقات و تمرینات است.