فریدون قربانیان با بیان اینکه هدف این فصل باشگاه بادران صعود به لیگ برتر است، گفت: تا چند سال آینده محبوب‌ترین تیم ایران می‌شویم.

به گزارش مرور نیوز، فریدون قربانیان مدیرعامل باشگاه بادران تهران در گفت‌وگویی با بیان اینکه هدف این فصل بادران صعود به لیگ برتر است، درباره دلایل برکناری اکبر میثاقیان، سرمربی این تیم اظهار کرد: فصل گذشته ربیعی سرمربی تیم بود و تحت هدایت او با اینکه نتوانستیم از لیگ دو به لیگ آزادگان صعود کنیم ولی این صعود نکردن در لحظات پایانی اتفاق افتاد و ما یکی از مدعیان صعود به لیگ یک بودیم.

او ادامه داد: دو روز قبل اکبر میثاقیان خودش از نتیجه بسیار ناراحت بود و استعفا داد. با اینکه مدیریت باشگاه تمایل به ادامه همکاری داشت ولی او عنوان کرد که استرس زیادی به او وارد شده و تصمیم دارد چند وقتی را استراحت کند. ما هم با اینکه دوست نداشتیم با میثاقیان قطع همکاری کنیم، قبول کردیم و خواستیم دوباره خون تازه ای را به تیم تزریق کنیم. به علاوه هدف از انتخاب ربیعی این است که سال دیگر در لیگ برتر همراه ما باشد و سال بعدش هم هدایت تیم ما را برعهده داشته باشد و بادران جزو چند تیم برتر لیگ برتر شود. سال بعد از آن هم در جام باشگاه های آسیا بازی کنیم و با توجه به توان فنی بالای ربیعی بتوانیم در جام باشگاه های آسیا هم بدرخشیم.

قربانیان همچنین علیرغم جایگاه نهمی این تیم در نیم فصل اول، ابراز امیدواری کرد که بتوانند همین فصل در لیگ برتر حاضر شوند و گفت: سال گذشته هم در نیم فصل تیم با شرایطی که در جدول داشت نمی‌توانست به مرحله دوم لیگ دو صعود کند ولی در نیم فصل دوم ربیعی تیم را به عنوان تیم اول به مرحله دوم فرستاد و در مرحله دوم هم جزو سه تیم صعود کننده به لیگ یک بود که متاسفانه نتوانست این کار را بکند. امسال  مطمئنم که نتایج بسیار خوبی را خواهند گرفت چون تمام کادر پشت ربیعی هستند و بازیکنان هم با تمام وجود برای تیم تلاش می‌کنند چون همه آنها دوست دارند که برترین بازیکن آسیا شوند.

مدیرعامل باشگاه بادران تهران در ادامه با بیان اینکه بادران می‌توانست به یک باره در لیگ برتر حاضر شود، گفت: سال گذشته زمانی که ما تصمیم گرفتیم که تیم داری کنیم از لحاظ مالی و سخت افزاری و نیروهای متخصص این امکان بود که یک دفعه وارد لیگ برتر شویم ولی صلاح دانستیم که پله های ترقی را خودمان از پایین طی کنیم تا باشگاه به رشد و بلوغ برسد.

او در ادامه با انتقاد به اینکه مدام عنوان می‌شود، بادران وضعیت مالی بسیار خوبی دارد، خاطرنشان کرد: واقعیتی که وجود دارد این است که وضعیت اقتصادی باشگاه به وضعیت اقتصادی شرکت بازمی‌گردد که به لطف خدا و تلاش ۷۰۰ هزار نفر همکار ما که در کل کشور فعالیت می‌کنند خیلی خوب است. ولی بحث فوتبال بحث اصلی کار ما نیست و ما تمام این کاری که می‌کنیم تنها پرداخت تعهدات‌مان است و هر پولی که قرار است بدهیم در ساعت و به موقع پرداخت می‌کنیم. اگر تعهد به عهد می‌خواهد موج منفی ایجاد کند این را بنویسید تا ما هم بدانیم. من فکر می‌کنم دوستان باید باشگاه‌هایی که بی‌عهدی می‌کنند را زیر سوال ببرند.

مدیرعامل باشگاه بادران همچنین از فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: من گله‌ای هم از مجموعه که ما زیر مجموعه‌اش هستیم دارم. ما الان صرفا پروانه باشگاه داریم و هفت هشت تا تیمی که داریم هیچ مدرک دیگری از آنها نداریم. من یک پیشنهاد فوق قوی‌تر دارم، آن هم این است که حتی بازیکنان و مربیان هم پروانه کسب داشته باشند و در آن درجه‌بندی شوند و با اینکار دلالان را از فوتبال بیرون کنیم.

قربانیان در پایان اظهار کرد: ما تازه وارد مقوله باشگاه‌داری شده‌ایم و باید با بزرگان ورزش این موضوع را پیگیری کنیم. باشگاه ما می‌خواهد حتی باشگاه‌های جهان را هم فتح کند و به لطف خدا تا چند سال آینده به عنوان محبوب‌ترین باشگاه ایران و حتی آسیا مطرح می‌شویم. همانطور که تجارت ما جهانی است. ان‌شاءالله ما تا دو سال دیگر در جام باشگاه‌های آسیا حضور داریم و یک سال بعدش هم در مسابقات جام باشگاه‌های جهان می‌درخشیم.