وزیر ورزش و جوانان در خصوص حواشی اطراف ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی داد.

به گزارش مرور نیوز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هماهنگی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس با حضور وزیر اقتصاد بیان کرد: پس از سال ها، اصل ۴۴ قانون اساسی در فوتبال و ورزش ایران صورت اجرایی پیدا می‌کند. خوشحال هستم که این کار با مشارکت گسترده و موثر دولت، به خصوص وزارت اقتصاد، سازمان‌های خصوصی سازی، بورس و همکاری خوب مدیران عامل و هیئت مدیره ۲ باشگاه صورت می‌گیرد.

او افزود: با خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، سهم مردم در اداره فوتبال ایران به رسمیت شناخته می‌شود و از انحصار خارج شدن مالکیت این ۲ تیم، به طور قطع منجر به افزایش کمیت و کیفیت دو باشگاه خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از روزی که مسئولیت ورزش را بر عهده گرفتم، برنامه مهم من و تیم مدیریتی همراهم، واگذاری استقلال و پرسپولیس و بهره وری مناسب از منابع مدیریتی و مالی کشور و مردم بود.

سلطانی فر در پایان گفت: ثمرات بسیاری از تصمیمات زیر بنایی تیم مدیریتی دولت تدبیر و امید از خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را در آینده ورزش و فوتبال کشور خواهید دید و قطعا نگاه ما ملی، بلند مدت و مبتنی بر یک برنامه و درک صحیح از مشکلات ورزش و فوتبال کشور است و اجازه نخواهیم داد دور باطل مشکلات استقلال و پرسپولیس تکرار شود.