هافبک تیم فوتبال استقلال تهران درباره شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مرور نیوز، داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال تهران درباره شرایط آبی پوشان اظهار کرد: تیم ما فرصت کمی را برای ریکاوری قبل از شروع فصل داشت و همین موضوع در نتایج این فصل تیم ما تاثیرگذار بوده است ما با این وجود نسبت به فصل‌های گذشته امتیاز‌های بیشتری را در اوایل لیگ بدست آورده ایم و امیدوارم به کادر فنی و بازیکنان این فرصت را بدهیم که بتوانیم با یکدیگر هماهنگ شویم و نتایح بهتری را در این فصل بگیریم.

شجاعیان درباره آمادگی خود برای بازی در ترکیب اصلی تیم عنوان کرد: واقعیت این که من از خودم از لحاظ آمادگی بدنی راضی نیستم، اما تمام تلاش خود را برای تیم داخل زمین انجام می‌دهم تا بتوانم برای تیم و کادرفنی مفید باشم.

او ادامه داد: من حدود ۴۰۰ روز بازی نکرده بودم و چون ۲ بار هم مصدومیت بدی داشتم باعث می‌شود که کمی محتاط‌ تر در زمین حرکت کنم، اما هر چه می‌گذرد می‌توانم بیشتر در درگیری ها‌ی داخل زمین شرکت کنم و به تیم کمک کنم.

شجاعیان درباره کمبود یک بازیساز در ترکیب تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه این صحبت ‌ها برای استقلال در اوایل فصل مطرح می‌شود حتی زمانی که جپارف ومجتبی جباری را داشتیم این صحبت‌ها در اوایل فصل گفته می‌شد. اما باید صبر کرد و به کادرفنی و بازیکنان برای حل این موضوع فرصت داد.

او ادامه داد: در این چهار سال اخیر به تیم ما بسیار ظلم شده است. برای تیم بزرگ استقلال بازی در چنین زمین تمرینی بسیار زشت است و شایسته تیم ما نیست. استقلال بسیار مشکل دارد و امیدوارم مدیران تیم و یا حتی وزارت ورزش و جوانان به تیم ما هم کمک کنند چرا که این امکانات فعلی در شأن تیم استقلال نیست.

شجاعیان درباره این موضوع که تیم پرسپولیس در چهار سال گذشته یک زمین تمرین داشته است، اما استقلالی‌ها چنین شرایط مطلوبی را مانند رقیب خود نداشته اند گفت: بعضی اوقات شب قبل از تمرین و یا حتی روز تمرین زمین تمرین فردای ما مشخص می‌شود و این برای تیم بزرگ و پر طرفدار استقلال بسیار بد است، من هم دلیل تبعیض بین این ۲ تیم را نمی‌دانم.