سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: طی این سال‌ها برای بچه‌ها خیلی از آینده قشنگ و پیروزی حرف زدم، اما حرف زدن مقابل بزرگان کشتی برایم سخت است. ۱۵ یا ۱۶ سال در کشتی فرنگی به عنوان مربی بوده‌ام و برای کشتی که عشقم بوده وقت گذاشتم.

به گزارش مرور نیوز، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید فدراسیون کشتی و تجلیل از او و منصور برزگر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا باید میلاد حضرت زینب (س) را تبریک بگویم. ما حدود یکسال است که درگیر کرونا هستیم و پرستاران و پرسنل زحمتکش بیمارستان‌ها برای سلامت مردم عزیزمان زحمت می کشند که جای تقدیر دارد.

بنا ادامه داد: طی این سال‌ها برای بچه‌ها خیلی از آینده قشنگ و پیروزی حرف زدم، اما حرف زدن مقابل بزرگان کشتی برایم سخت است. ۱۵ یا ۱۶ سال در کشتی فرنگی به عنوان مربی بوده‌ام و برای کشتی که عشقم بوده وقت گذاشتم. هیچ منتی سر کشتی ندارم، چون در تمام این سال‌ها مزد گرفتم و وقتی مزد می‌گیریم نباید منت بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: من دنبال تجلیل نیستم، اما این مراسم خیلی برای من ارزشمند است و باعث محبت بیشتر می‌شود. در این سال‌ها تنها کاری انجام ندادم و خیلی‌ها زحمت کشیدند تا در کشتی آزاد و فرنگی به این جایگاه برسیم و من مقابل شما بایستم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: از علیرضا دبیر خیلی سپاسگزارم که در این چند ماه کارهای بزرگی انجام شد. امیدوارم همینطور هر چه زودتر کرونا را شکست بدهیم تا دوباره شاهد جنب و جوش در خانه کشتی باشیم و در المپیک نیز کشتی ایران افتخارآفرین شود.