مهاجم تیم تراکتورسازی می‌گوید خواهرزاده‌‌اش پیش بینی گلزنی مقابل استقلال را کرده بود.

به گزارش مرور نیوز، تیم تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد و با شکست استقلال بار دیگر بر صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر نشست. هردو گل تراکتورسازی در برتری دو بر یک مقابل استقلال را فرزاد حاتمی به ثمر رساند؛ مهاجمی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را نیز دارد و تا به ‌حال نتوانسته بود دروازه مهدی رحمتی را باز کند. 

حاتمی درباره شرایط مسابقه با استقلال اظهار داشت: «تیم استقلال، تیمی خوب و پرمهره است که عملکرد بدی نداشت اما ما شایسته برد بودیم. در بازی با استقلال همه کار کردیم تا پیروز شویم و خوشبختانه به هدفمان هم رسیدیم. با اینکه گل استقلال غافلگیرکننده بود اما به بازی برگشتیم و توانستیم به برتری برسیم.»

وی درباره اشتباه محمدرضا اخباری تاکید کرد: «محمدرضا اخباری دروازه بان بزرگی است و حالا یک اشتباه انجام داده و نباید این مساله را آنقدر بزرگ کنیم. ممکن است چنین اشتباهی برای هر کسی پیش بیاید و خوشحالم که توانستیم گل خورده را جبران کنیم و پیروز شویم.»

مهاجم تراکتورسازی با اشاره به اینکه اولین گل خود را وارد دروازه مهدی رحمتی کرد، گفت: «من تابه حال به مهدی رحمتی گل نزده بودم و این گل برایم ارزش زیادی داشت. قبل از بازی خواهرزاده‌ام را همراه خود به ورزشگاه بردم و در مسیر گفت دایی، دو گل می‌زنی. حرفش را جدی نگرفتم اما خوشبختانه پیش‌بینی‌اش درست بود و توانستم دو گل به استقلال بزنم. خوشحالم که به این موفقیت رسیدم.»

حاتمی درباره شادی بعد از گلش خاطرنشان کرد: «شادی گل من مثل شادی گل‌های علی دایی بود. دوست داشتم این‌طور خوشحالی کنم و سمت محمدرضا اخباری بروم اما خالد شفیعی وسط راه من را گرفت.  بعداز دویدن هم به سمت امیر قلعه‌نوعی رفتم و گلم را به او که در چند روز فشار زیادی را متحمل شده بود، تقدیم کردم. خوشحالم گامی در راستای موفقیت تراکتورسازی برداشتم. ضمن اینکه بگویم قصد توهین به هواداران استقلال را نداشتم.»

وی درباره حواشی بازی بیان کرد: «در چنین بازی‌هایی طبیعی است که حساسیت وجود داشته باشد. من فقط از یک موضوع ناراحت شدم و آن هم شعارهایی بود که گاهی علیه امیر قلعه‌نوعی سر داده شد. هرچه باشد، قلعه‌نوعی برای استقلال زحمات زیادی کشیده و این شعارها در شأن او نبود. البته اعتقاد دارم آنهایی که شعار دادند، هوادار واقعی استقلال نبودند. آنها درک می‌کنند که قلعه‌نوعی خودش استقلالی است و چقدر برای این تیم حرص خورده است.»

وی در پایان افزود: «تیم ما برای قهرمانی بسته شده و روحیه خوبی هم داریم. امیدوارم در صدر جدول باقی بمانیم و بتوانیم در پایان فصل جام قهرمانی را به هواداران خوب تراکتورسازی هدیه کنیم.»