تعداد کشته‌شدگان حادثه تروریستی شب گذشته شهر استانبول به ۳۸ نفر رسید.

به گزارش مرور نیوز، در حالی که در آخرین گزارش منابع خبری ترکیه اعلام شده که در حملات تروریستی شب گذشته (شنبه) که در نزدیکی وُدا فون آره‌نا (ورزشگاه اختصاصی بشیکتاش) رخ داد، 29 نفر از جمله 27 پلیس کشته و 166 نفر زخمی شده‌اند، سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد شمار کشته‌شدگان حادثه تروریستی شب گذشته به 38 نفر رسید که 30 نفر از آنها پلیس بوده‌اند.

رسانه‌های ترکیه‌ای در جدیدترین اخبار اعلام کرده‌اند که تعداد زخمی‌ها حادثه شب گذشته 155 نفر هستند که 14 نفر به دلیل جراحت بالا در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند. در این راستا 13 نفر که مظنون به دست داشتن در این حملات تروریستی هستند، بازداشت شده‌اند. طبق گزارش رسانه‌های ترکیه این حملات احتمالاً کار گروهک پ‌ک‌ک (حزب کارگران کردستان) است.

انفجارها ساعت 22 و 29 دقیقه شب گذشته و درست یک ساعت و نیم پس از پایان دیدار دو تیم بشیکتاش و بورسا اسپور در هفته چهاردهم سوپرلیگ ترکیه صورت گرفته است. طبق گفته مقامات رسمی ترکیه شب گذشته دو انفجار به فاصله 45 ثانیه از یکدیگر در نزدیکی ورزشگاه بشیکتاش به وقوع پیوسته که اولی خودروی بمب‌گذاری شده و بعدی بمب‌گذاری انتحاری بوده که هدف آن پلیس ضدشورش بوده است. در ترکیه یک روز عزای ملی اعلام شده است.