یک گل دقیقه پایانی و نجات بخش دیگر از راموس کافی بود تا تعریف و تمجید های جهانی از راموس به بالاترین حد خود برسد.

به گزارش مرور نیوز، هفته گذشته بود که راموس با گل دقیقه 89 خود در ال کلاسیکو، رئال را از شکست برابر بارسا نجات داد و شب گذشته در عین ناباوری او یک بار دیگر این کار را تکرار کرد. طعمه راموس این بار دپورتیوو بود که با گل دقیقه 92 خودش توانست حکم برتری کهکشانی ها را با نتیجه 3-2 امضا کند.

آیا این گلزنی های راموس حاصل بخت و اقبال بلند او هستند؟ مروری بر گل های راموس در چند سال اخیر به ما نشان می دهد که نمی توان گلزنی های او در دقایق پایانی را اتفاقی دانست. گلزنی به اتلتیکو در دو فینال لیگ قهرمانان، گلزنی به سویا در سوپرکاپ اروپا، گل هایش در جام جهانی باشگاه های 2014 و همین دو گل او در یک هفته اخیر به بارسا و دپورتیوو.

از هم تیمی ها گرفته تا بازیکنان تیم های رقیب و مربیان مختلف، این روزها از راموس تمجید می کنند. رسانه های دنیا نیز به همچنین.

تاثیر راموس(ESPN)، راموس پایان ناپذیر است(گلوبو اسپورته)، راموس تایم(اکیپ)، راموس گینس(اوله) و دقیقه «نود و راموس»(مارکا)، نمونه ای از تمجید های رسانه ای از کاپیتان رئال هستند.

زیدان نیز در پایان بازی از راموس به عنوان روح رئال یاد کرد و اینکه انرژی مثبت و ایمان او چنان به دیگر بازیکنان تزریق می شود که هیچکس، شکست حتی تا ثانیه های پایانی را باور ندارد. زیزو همچنین گفت که راموس او را به یاد رائول گونزالس می اندازد.

خوان فران، بازیکن دپورتیوو نیز پا را فراتر گذاشت و راموس را بهترین مدافع تاریخ فوتبال دانست. ادعایی که شاید پربیراه هم نباشد.