سرمربی نرآتزوری تاکید کرد تیم او بازی به بازی در حال بهتر شدن است و تیمش هرچه از فصل بگذرد بهتر می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، اینتر در یکی از دیدارهای حساس هفته شانزدهم سری A میزبان جنوا بود که توانست با دو گلی که مارسلو بروزوویچ به ثمر رساند، پیروز از میدان خارج شود.

استفانو پیولی در نشست خبری بعد از بازی درباره عملکرد شاگردانش گفت: در بعضی از دقایق بازی تمرکز لازم را نداشتیم. این مشکل بزرگی برای ما به شمار می آید. با این حال مهم کسب پیروزی و سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم. می خواهیم تا قبل از تعطیلات سال نو به اوج آمادگی برسیم. زمان خوبی است که بهتر بازی کنیم و با قدرت بیشتری ظاهر شویم. باید تلاش بیشتری از خود نشان بدهیم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. فصلی طولانی در پیش داریم و بدون شک در آینده بهتر خواهیم شد. جایگاه کنونی اینتر اصلا برازنده این تیم نیست.

پیولی در پایان سخنان خود گفت: جنوا در کارهای دفاعی خوب ظاهر شد. مهاجمان ما به سختی به دروازه این تیم می رسیدند. اگر می خواهیم که بهتر نتیجه بگیریم، باید هم در حمله و هم در کارهای دفاعی قدرتمند ظاهر شویم. نمی توانم از عملکرد اینتر در فصل جاری راضی باشم. این بدین معناست که باید تلاش بیشتری از خود نشان بدهیم. می خواهیم روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

اینتر با این پیروزی، با ۲۴ امتیاز به رده هشتم جدول رده بندی صعود کرد تا اختلاف این تیم با صدر جدول رده بندی ۱۵ امتیاز باشد.