معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره عملکرد تیم ملی فوتسال ایران گفت: این تیم کار بسیار بزرگی انجام داد و فاصله زیادی با قهرمانی نداشت.

به گزارش مرورنیوز، نصرالله سجادی که برای استقبال از تیم ملی فوتسال در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور داشت، گفت: بچه‌ها در هیچ رشته‌ای برای پاداش به میدان نمی‌روند. در این سه سال پاداش‌ها برای افتخارات چه در سطح قاره و چه در سطح جهان طبق دستورالعمل پرداخت می‌شود. وزیر ورزش هم یک پاداش ویژه به بازیکنان خواهد داد. ایشان دستور داده بودند که اگر تیم ملی به مقام اول یا دوم یا سوم رسید پاداشی ویژه به این تیم داده شود. 

وی گفت: من آمده‌ام به بازیکنان خسته‌نباشید و خدا قوت بگویم، آنها کار بزرگی کردند. این استعداد در کشور ما وجود دارد. ما پشتوانه خیلی خوبی داریم و بازیکنان خیلی خوبی الان در سطح کشور بازی می‌کنند. تیم ما در این مسابقات جوان شده بود و نتایج خیلی خوبی هم کسب کرد. تیم ملی ایران فاصله زیادی با تیم قهرمان نداشت. 

معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره قرارداد با شرکت جیووا، تعیین جانشین افتخاری در کمیته فوتسال و نیز وضعیت برگزاری بازی ایران و کره‌جنوبی، عنوان کرد: این سوال‌ها به من ربطی ندارد و باید آنها را از اعضای فدراسیون فوتبال بپرسید.