در ادامه رقابت‌های جام جهانی داخل سالن تیر و کمان که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران نونهال، نوجوان و جوان راه یافته به مرحله یک چهارم این رقابت‌ها مشخص شدند.

به گزارش مرور نیوز، در سومین روز از رقابت‌های جام جهانی داخل سالن تیر و کمان و در رشته‌های ریکرو و کامپوند دختران و پسران که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران راه یافته به مرحله یک چهارم این رقابت‌ها مشخص شدند.

نتایج بدست آمده به شرح زیر است.

در بخش ریکرو نوجوانان پسران و در مرحله یک هشتم؛ امیرعلی دایی با نتیجه هفت بر سه کماندار تایلند را شکست داد. وی در مرحله یک چهارم با وحید بهدانی که در مرحله یک هشتم استراحت داشت، رقابت خواهد کرد.

همچنین در بخش ریکرو دختران و در همین رده سنی؛ فاطمه حاجی الله‌یار که در دور یک هشتم استراحت داشت، در یک چهارم با حریفی از مغولستان دیدار خواهد داشت.

شهرزاد صالحی که مغولستان را با نتیجه 7 بر 3 شکست داد در مرحله یک چهارم با تایلند رقابت خواهد کرد.

مریم کرمی‌نژاد شش بر صفر کمانداری از مالزی را مغلوب خود کرد. وی در یک چهارم با یاسمن سپهوندیان که در یک هشتم استراحت داشت، دیدار خواهد کرد.

در ریکرو نونهالان پسران در مرحله یک هشتم؛ مهرشاد اسلامی‌نیا شش بر صفر به کمانداری از تایلند باخت. امیرعباس دانشور شش بر صفر دیدار را به کماندار تایلند واگذار کرد و سیدابوالفضل حسینی با نتیجه 6 بر صفر مالزی را شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نیز با حریفی از مالزی دیدار خواهد داشت.

ریکرو نونهالان دختران در مرحله یک هشتم؛ مطهری پوربرقی 6 بر 2 مالزی را شکست داد، او در مرحله یک چهارم با کمانداری از تایلند دیدار خواهد داشت.

گلاره حصارخانی 6 بر صفر دیدار را به کمانداری از مالزی واگذار کرد. همچنین توکتم علیلو 6 بر 2 به هلیاخان محمدی بازی را واگذار کرد. خان محمدی در یک چهارم با کمانداری از تایلند به میدان خواهد رفت.

کامپوند آزاد جوانان در مرحله یک هشتم؛ دانیال حیدرزاده 142 بر 138 چین را شکست داد. او در مرحله یک چهارم با کمانداری از تایلند دیدار خواهد داشت. امیرمحمد آدینه وند 141 بر 139 نتیجه را به تایلند واگذار کرد. مانی ولی خانی 142 بر 134 به چین باخت. رامین پاکزاد 140 بر 136 توانست در برابر کمانداری از مالزی به برتری دست پیدا کند. او در مرحله یک چهارم با کمانداری از تایلند به رقابت خواهد پرداخت. فریدون کلانتری نیز 136 بر 139 به کمانداری از تایلند رقابت را واگذار کرد. گیسا بایبوردی نیز 143 بر 139 هند را شکست داد. او در مرحله یک چهارم با حریفی از هند دیدار خواهد داشت.