کنگره فدراسیون جهانی والیبال از روز پنج‌شنبه با حضور محمدرضا داورزنی به صورت آنلاین آغاز شد و مباحث آن به مدت سه روز پیگیری خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کنگره جهانی فدراسیون جهانی والیبال از روز پنج‌شنبه با حضور محمدرضا داورزنی به عنوان عضو هیات رئیسه FIVB و رئیس فدراسیون والیبال ایران، به صورت آنلاین آغاز شد و مباحث آن به مدت سه روز پیگیری خواهد شد.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال در ابتدای این کنگره به برنامه‌های والیبال در ۲۰۲۱ اشاره کرد و گفت: در سال ۲۰۲۰ سال سختی پشت سر گذاشتیم، اما به دلیل برنامه‌ریزی قدرتمند فدراسیون و به لطف کار تیمی و خستگی‌ناپذیر اعضای فدراسیون جهانی والیبال، این سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم.

دکتر آری گراسا تصریح کرد: فدراسیون جهانی به همراه فدراسیون‌های ملی، در سال ۲۰۲۰ تصمیماتی گرفتند که در نهایت طوفان‌ها را پشت سر گذاشتند.

وی با تاکید بر این که اولویت نخست فدراسیون جهانی در سال ۲۰۲۰ حمایت از ورزشکاران و فدراسیون‌های ملی بود، اظهار داشت: عملکرد‌ها نشان می‌دهد که این سیاست‌گذاری‌ها، مشکلات و چالش‌های سال ۲۰۲۰ را بسیار کاهش داد.

رئیس فدراسیون جهانی به استراتژی‌های دیجیتال FIVB اشاره کرد و گفت: توجه به رسانه‌های مجازی، یکی از اولویت‌های فدراسیون جهانی است و در سال ۲۰۲۰ میلیون‌ها نفر از طریق این رسانه‌ها با والیبال همراه بودند و از این رشته ورزشی جدا نشدند.