سرمربی با تجربه رم بعد از پیروزی باارزش برابر میلان به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و از بازی سخت هفته آینده برابر یوونتوس سخن به میان آورد.

به گزارش مرور نیوز ‌به نقل از  سایت فوتبال ایتالیا، رم پیروزی ارزشمندی را در هفته هفدهم رقابت های سری A به دست آورد و موفق شد میلان که تیم سوم جدول رده بندی است را با یک گل شکست بدهد تا هم چنان نزدیک ترین تعقیب کننده به یوونتوس صدرنشین باشد. رم شنبه هفته آینده هم دیدار بسیار سختی پیش رو دارد و باید در ورزشگاه خانگی یوونتوس صدرنشین به میدان برود.

لوچانو اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که در این دیدار حساس هم به پیروزی رسیدیم. نشان دادیم تیم آماده ای هستیم. دیدار بسیار سختی برابر یوونتوس پیش رو داریم اما آماده این بازی هستیم. بدون شک مثل بقیه تیم ها از یوونتوس هم می ترسم. یووه در چند سال اخیر قدرت نخست فوتبال ایتالیا بوده است. آنها تیم بسیار خوب و با کیفیتی دارند. باید دیدار برابر میلان را فراموش کنیم و به دیدار حساس برابر یوونتوس فکر کنیم.

اسپالتی درباره عملکرد شاگردانش در دیدار برابر میلان گفت‌: بین دو نیمه کمی از عملکرد شاگردانم خشمگین شدم. خوشبختانه در نیمه دوم همه چیز بهتر شد و در نهایت هم توانستیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم.

سرمربی رم در پایان سخنان خود درباره ضربه پنالتی که ام‌بایه نیانگ (بازیکن میلان) از دست داد نیز گفت: خوشبختانه دروازه ما برای سومین بازی پیاپی بسته نگه داشته شد و این بسیار امیدوار کننده است.

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس با ۳۹ امتیاز در صدر قرار دارد و رم هم با ۳۵ امتیاز دوم است.