سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: این تیم نان صداقتش را خورد و در جام جهانی نتیجه گرفت.

به گزارش مرورنیوز، محمد ناظم‌الشریعه پس از بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران گفت: کار ما انجام وظیفه مقابل این ملت غیور بود و هر کاری کنیم کم است. خدا را شکر می‌کنم که این محبت را به ما کرد و به نظرم این بچه‌ها خیلی کار کردند و این تیم هم نان صداقتش را خورد.

وی درباره حاشیه‌ها گفت: دیگر چه چیزی بگویم؟ بهتر است که آدم با صداقت صحبت کند و حداقل من اگر هم صادق نباشم، سعی می‌کنم صادقانه رفتار کنم. من را در یک سال گذشته خیلی اذیت کردند، اما فکر می‌کنم اکنون تعداد مخالفان خیلی کم شده باشد و می‌بینیم که دیگر افرادی نیستند که مصاحبه کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: فوتسال ما از نظر فنی خیلی خوب است و در دوره‌های قبلی هم اینطور بوده است. شما به سال 2008 نگاه کنید که اگر وحید شمسایی و محمدرضا حیدریان را هم کنار بگذاریم، می‌بینید که چه ستاره‌هایی در تیم ملی بودند. هاشم‌زاده، طاهری و... تمام ستاره‌هایی که در دوره‌های قبلی به تیم ملی کمک کردند. ما در این دوره هم بازیکنان خوبی داشتیم که از نظر فنی توانایی بالایی داشتند، اما برای افتخار آفرینی باید به این بازیکنان توجه شود.

ناظم‌الشریعه در خصوص مشکلات کف‌پوش سالن‌های فوتسال و البته البسه تیم ملی که در جام جهانی هم حاشیه‌ساز بود، گفت: این مشکلات باید حل شود و اگر رفع نشود، دیگر این موفقیت‌ها تکرار نمی‌شود. باید به فکر فوتسال باشیم و برای آن امکانات فراهم کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با تیم ملی فوتسال ادامه همکاری می‌دهد یا نه، خاطرنشان کرد: قرارداد من تمام شده، اگر بگویند بمان می‌مانم و اگر بگویند، برو می‌روم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به این مسئله که خودش دوست دارد بماند یا برود، گفت: هیچ‌کس دوست ندارد سرمربی تیم ملی نباشد و همه می‌خواهند این مسئولیت را به عهده بگیرند. برای من هم افتخاری است و اگر بخواهند بمانم، باید برنامه‌ریزی خوبی برای موفقیت تیم ملی داشته باشیم.