وزیر ورزش و جوانان گفت: سازمان خصوصی‌سازی به عنوان متولی بازار سهام با سازمان بورس و فرابورس در حال بررسی نهایی موضوع هستند تا در بهترین شرایط استقلال و پرسپولیس را وارد بازار سرمایه کنند.

به گزارش مرور نیوز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز جمعه در حاشیه افتتاح سالن ورزشی چند منظوره صدرای بندرگز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستندسازی و گزارشات مالی، برگزاری مجامع و حسابرسی، مستندسازی اموال و املاک ۲ باشگاه به پایان رسیده و تمامی مدارک و گزارشات در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سازمان خصوصی‌سازی به عنوان متولی بازار سهام با سازمان بورس و فرابورس در حال بررسی نهایی موضوع هستند تا در بهترین شرایط استقلال و پرسپولیس را وارد بازار سرمایه کنند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به افزایش بهره مندی مردم ایران از اماکن ورزشی در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: سرانه ورزشی کشور با احتساب اماکن ورزشی خصوصی، اماکن ورزشی دستگاه‌های دولتی مختلف و اماکن تحت نظر وزارت ورزش و جوانان، در مدت هفت سال گذشته سه برابر شده است.

سلطانی فر افزود: در ابتدای دولت یازدهم سرانه ورزشی هر ایرانی حدود نیم متر بود که این رقم در حال حاضر به ۱.۵ متر افزایش یافته است.

دیدار با استاندار گلستان و تماشای رقابت اسب‌ها در هفته دوازدهم کورس گنبد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به گلستان است.