مربی پرسپولیس گفت: پیکان همیشه آکادمی خوبی داشته و نمونه آن نادر محمدی است. او را آن زمان از امید‌های تیم مقاومت به پیکان آوردم و درحال حاضر نیز بهترین اوت انداز لیگ است. البته ما بهترین دفاع لیگ را داریم و تلاش می‌کنیم سبک خودمان را به حریفان دیکته کنیم.

به گزارش مرور نیوز، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان تهران بیان کرد: نزدیک به سه سال مربی پیکان بودم. خوشحالم که جوان‌هایی که آن زمان به تیم بزرگسالان آوردیم، برای این تیم بازی می‌کنند.

او افزود: پیکان همیشه آکادمی خوبی داشته و نمونه آن نادر محمدی است. او را آن زمان از امید‌های تیم مقاومت به پیکان آوردم و درحال حاضر نیز بهترین اوت انداز لیگ است. البته ما بهترین دفاع لیگ را داریم و تلاش می‌کنیم سبک خودمان را به حریفان دیکته کنیم.

مطهری ادامه داد: با احترام به پیکان باید بگویم آن‌ها باید به تاکتیک و بازیکنان بزرگ تیم ما فکر کنند. پیکان تیم زحمت کشی است و دست کم گرفتن تیم‌هایی مثل پیکان تنبیه سختی در پی خواهد داشت.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باخت به آلومینیوم درس‌های زیادی به ما داد. روی نقاط ضعف خود کار کرده ایم و توانستیم تا حدودی آن را برطرف کنیم. قهرمانی نیم فصل جزو اهداف کوتاه مدت، اما ارزشمند ما است. مثل این است که زودتر برای قهرمانی سوار آسانسور شویم و برای رسیدن به طبقه ۳۰، ۲ - ۳ طبقه بالاتر از تیم‌های رقیب باشیم. البته باید مراقب باشیم داخل آسانسور کلید را اشتباه نزنیم در غیر این صورت رقبا به ما می‌رسند.

مطهری درباره سبک بازی پیکان گفت: مربیان سبک‌های گوناگونی دارند و این سبک‌ها برای من قابل احترام است. سبک پیکان، بازی مستقیم و جمع کردن توپ‌های سوم همراه با اوت دستی است. آن‌ها از قابلیت خودشان استفاده می‌کنند.

مربی پرسپولیس درباره غیبت محمد نوری خاطرنشان کرد: این موضوع را از شما می شنوم. امیدوارم همه ورزشکاران سالم باشند از جمله محمد نوری که از بازیکنان قدیمی پرسپولیس است.

مطهری درباره لیست مازاد پرسپولیس برای نیم فصل، خاطرنشان کرد: به هواداران می‌گویم که ما لیست مازاد نداریم و نخواهیم داشت، اما  نفراتی مثل سعید حسین پور خودشان درخواست جدایی داده اند. برای اینکه این بازیکن آینده دار است، موافقت کردیم قرضی آزاد شود و دوباره فصل بعد به پرسپولیس برگردد.

وی اظهار کرد: از سیدجلال که کاپیتان و ستون تیم ما است تا مهاجمان، هرکسی که با افکار کادر فنی پرسپولیس کار کند و در تمرینات خودش را نشان بدهد، صد درصد استفاده می‌کنیم. بازیکن ۱۸ ساله و ۳۸ ساله فرقی ندارد و بازیکنان باید در پرسپولیس جنگجو باشند تا خودشان را به کادر فنی تحمیل کنند. این فضا در پرسپولیس فراهم است.

مربی پرسپولیس درباره از دست رفتن موقعیت‌های زیاد در این تیم و گلزنی سیدجلال حسینی گفت: در بازی‌هایی که انجام دادیم پرسپولیس موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد که جای نگرانی ندارد. شما باید وقتی نگران باشید که موقعیتی ایجاد نمی‌شود. باید از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. باید تمرینات بهتری داشته باشیم و در ۲ بازی گذشته سیدجلال گلزنی کرده است و این تقسیم کار در تیم ما است.

مطهری در پایان درباره غایبان پرسپولیس گفت: مصدوم ما فقط محمدحسین کنعانی زادگان بود که در بازی با فولاد از لحاظ ذهنی آسیب دید و دارد کار می‌کند و فکر می‌کنم از هفته بعد بتواند با تیم تمرین کند.