سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر گفت: با برنامه ریزی که انجام دادیم و مشورتی که با سایر تیم‌ها داشتیم درخواست کردیم که لیگ را ادامه دهیم و سه هفته را برگزار کنیم و در زمان بازی‌های ملی تیم‌ها به استراحت نیم فصل خود بروند.

به گزارش مرور نیوز، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر کشورمان درباره جابه جایی برنامه‌های مسابقات لیگ در نیم فصل دوم به دلیل متمرکز شدن مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا عنوان کرد: این اتفاق و متمرکز شدن مسابقات انتخابی جام جهانی تمامی برنامه‌ها ما و مربیان تیم ملی را با توجه به برنامه ریزی‌ها انجام شده با مشکل مواجه می‌کند و گویا قرار است این بازی‌ها در خرداد ماه و در فیفادی آن موقع برگزار شود.

او ادامه داد: با برنامه ریزی که انجام دادیم و مشورتی که با سایر تیم‌ها داشتیم درخواست کردیم که لیگ را ادامه دهیم و سه هفته را برگزار کنیم و در زمان بازی‌های ملی تیم‌ها به استراحت نیم فصل خود بروند. حتی ما بر اساس این سه هفته که بعد از هفته پانزدهم لیگ را ادامه می دادیم، فصل نقل و انتقالات را تعیین کردیم و اگر بخواهیم تغییراتی را در آن انجام دهیم با توجه به شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزاری لیگ فرسایشی می‌شود و تیم‌ها با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

مهدی درباره زمان برگزاری مسابقه سوپرجام عنوان کرد: برگزاری مسابقه سوپرجام منوط به برگزاری اردوی تیم ملی است و به ۲ دلیل همین ویروس کرونا و تعویق برنامه‌ها زمان برگزاری آن مشخص نیست. اما سعی می‌کنیم هر چه سریعتر زمان این بازی را هم اعلام کنیم.

سهیل مهدی درباره میزبانی احتمالی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: این میزبانی به شرایط و قوانین داخلی کشور‌ها بستگی دارد و منوط به شرایط کرونایی و برخورد با این ویروس در کشور‌ها است.

مهدی گفت: با شرایطی که مشاهده می‌کنم احتمال دارکه با یک و یا ۲ پیشنهاد میزبانی ما موافقت شود.