سی امین جلسه ستاد بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ و پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ و پاراآسیایی جونان بحرین ۲۰۲۱ با حضور مدیران مربوطه برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک ، سی امین جلسه ستاد بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ و پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ و پاراآسیایی جونان بحرین ۲۰۲۱ با حضور رییس، دبیر اجرایی، مدیران فرهنگی، آکادمی و روابط عمومی و کارشناسان فنی پارالمپیک، روسای فدراسیون های جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان، تیراندازی با کمان، نماینده فدراسیون قایقرانی و همچنین با حضور وبیناری سرپرست کاروان کشورمان در پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ برگزار گردید.

در این نشست، ضمن ارائه آخرین وضعیت اردوها، نسبت به مسائل مختلف اعم از اسکان، غذا، پزشکی، روانشناسی، فرهنگی، فنی و ... تبادل نظر شد.

در این جلسه مقرر گردید حتی در صورت لغو بازی های توکیو 2020 اردوها به منظور آمادگی لازم برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۱ تداوم یابد.

ضمنا اردوهای جوانان از ابتدای ۱۴۰۰ برای کسب آمادگی در بازی های جوانان بحرین ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

گزارش‌های دیگر این جلسه می‌توان به پرداخت حقوق اشاره کرد که خوشبختانه کمیته ملی پارالمپیک تا پایان بهمن هیچگونه بدهی به ورزشکاران و کادر فنی ندارد.