مجری ورزشی کشورمان گفت: با توجه به بازیکنانی که در تیم ملی ما هستند، من امیدوارم بتوانیم صعود کنیم و فکر می‌کنم تیم ما یک سطح از تیم‌های ملی فوتبال عراق و بحرین جلوتر است.

به گزارش مرور نیوز، عادل فردوسی پور مجری ورزشی کشورمان در حاشیه دیدار تیم‌ های رسانه ورزش وپیشکسوتان سرخابی که به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند، ۲ پیشکسوت فوتبال کشورمان برگزار شد، عنوان کرد: منتخب سرخابی‌ ها تیم حریف ما، متشکل از بازیکنان حرفه‌ای بود و به همین دلیل تیم ما را شکست دادند، اما ما هم تلاش خود را کردیم.

عادل فردوسی پور درباره شرایط این روز‌های فوتبال کشورمان و سلب میزبانی‌ بازی های تیم‌ های ملی گفت: متاسفانه اتفاقات تلخی است که برای فوتبال کشورمان پیش آمده و میزبانی‌ را به راحتی از دست دادیم.

او ادامه داد: کمی اوضاع خطرناک است؛ اما با توجه به بازیکنانی که در تیم ملی ما هستند، من امیدوارم بتوانیم صعود کنیم و فکر می‌کنم تیم ما یک سطح از تیم‌های ملی فوتبال عراق و بحرین جلوتر است.

فردوسی پور در ارتباط با این موضوع که با توجه به داشتن کرسی ‌های بین المللی در فوتبال، چرا چنین اتفاقی برای کشورمان پیش آمده است، گفت: این موضوع را باید از آن دوستان پرسید که چرا بیشتر به میز‌های خود فکر می‌کنند تا این که برای منفعت فوتبال کشورمان کار کنند.