سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلات مالی باشگاه زیاد است و سال بعد هم این مشکلات خواهد بود. به مشکلات مالی بازیکنان باید توجه شود، چون این بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند.

به گزارش مرور نیوز، یحیی گل محمدی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در سالی که گذشت اظهار داشت: خدا را شکر با توجه به شرایط موجود و نتایج سال خوبی را سپری کردیم. البته هنوز یک دیدار دیگر برابر نفت مسجد سلیمان در پیش داریم. سالی سخت و پر فراز و نشیبی را با توجه به مشکلاتی مانند شیوع ویروس کرونا، شرایط مالی، جدایی بازیکنان و تغییرات مدیریتی داشتیم، اما در نهایت توانستیم به ثبات خوبی برسیم. از تمام بازیکنان تشکر می‌کنم، چون بیشترین سختی و فشار را تحمل کردند.

به مشکلات مالی بازیکنان باید توجه شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات و مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: مهدی ترابی و مغانلو را جذب کردیم و با فرشاد فرجی هم صحبت‌هایی داشته ایم و اگر مشکلات برطرف شود او نیز به جمع ما اضافه خواهد شد. مشکلات مالی باشگاه زیاد است و سال بعد هم این مشکلات خواهد بود. به مشکلات مالی بازیکنان باید توجه شود، چون این بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند.

هیچ صحبتی با دانشگر نکرده ام

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جذب محمد دانشگر گفت: وقتی بازیکنی از یک باشگاه مطرح جدا می‌شود گمانه زنی‌ها زیادی رخ می‌دهد. هیچ صحبتی با دانشگر نکرده ام و تصمیمی هم برای جذب او ندارم. نفراتی که از ما جدا شدند با میل خود و به صورت قرضی جدا شدند. طبیعی است که بازیکنان جوان به صورت قرضی به تیم‌های دیگر بروند تا تجربه کسب کنند و باز گردند. در خصوص آخرین وضعیت انصاری خبری ندارم. عجیب است که انصاری قبل از صحبت با من به باشگاه رفته است. آل کثیر از ۱۳ فروردین به جمع ما اضافه می‌شود و هم اکنون تمرینات انفرادی خود را پیگیری می‌کند.

نباید انتظار میزبانی داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص سلب میزبانی تیم‌های ایرانی در مسابقات آسیایی گفت: شیوع کرونا باعث عیان شدن بسیاری از مشکلات فوتبال ما شد و نشان داد چقدر از لحاظ امکانات فقیر هستیم. به جای اینکه ناتوانی در کسب میزبانی را به گردن AFC بی اندازیم باید به خودمان رجوع کنیم و امکانات خودمان را بهتر کنیم.

گل محمدی در مورد برگزاری دیدار‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در کشور هند تصریح کرد: قبل از شروع مسابقات در هند باید ۲ دیدار در لیگ انجام دهیم و نمی‌توانیم اردویی برگزار کنیم. احتمالا بیستم فروردین به هند می‌رویم تا به شرایط آن کشور عادت و ۲۵ فروردین نخستین دیدار خود را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کیفیت بازی این تیم اظهار داشت: همواره به شاگردانم تاکید می‌کنم که بازی خوب و تماشاگر پسندی را ارائه دهند. بازیکنان در طی این مدت با تمام وجود بازی کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

نبود تماشاگران به ما ضربه زده است

گل محمدی در پایان گفت: هدف ما موفقیت در تمامی رقابت‌ها و بهترین عملکرد ممکن است. دوست داشتم تمام دیدار‌ها با حضور هواداران انجام شود، زیرا نبود تماشاگران به ما ضربه می‌زند. البته حمایت مجازی هواداران زیاد بوده و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.