کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست ۳ باشگاه الاهلی، الهلال و النصر که به ترتیب میزبان بازی‌های گروه‌های سوم، اول و چهارم لیگ قهرمانان آسیا هستند، مخالفت کرد.

به گزارش مرور نیوز، نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست ۳ باشگاه الاهلی، الهلال و النصر که به ترتیب میزبان بازی‌های گروه‌های سوم، اول و چهارم لیگ قهرمانان آسیا هستند، مخالفت کرد.

این ۳ باشگاه سعودی میزبان، درخواست امتیاز ویژه کردند و خواستار این شدند تا در دوران مسابقات تیم‌ها و بازیکنانشان بتوانند در اوقات آزاد از هتل و قرنطینه خارج شوند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با این درخواست نامتعارف سعودی‌ها مخالفت کرد و اعلام کرد باید تمام تیم‌ها در قرنطینه کامل باشند و در جریان مسابقات حق خروج از هتل اقامتگاه خود را ندارد و تنها می‌توانند هتل را به مقصد زمین بازی یا تمرین ترک کنند.

مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ۲۵ فروردین آغاز می‌شود. الاهلی میزبان گروه استقلال است. فولاد در صورت پیروزی مقابل العین امارات به گروه النصر صعود می‌کند و باید در ریاض بازی کند. تیم‌های تراکتور و پرسپولیس هم به ترتیب باید برای انجام بازی‌های خود در این رقابت‌ها به کشور امارات و هند سفر کنند.