رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی پرافتخارترین ورزش ایران در المپیک‌ها است و مهمترین چیز برای ما کسب مدال المپیک است و اگر قرار است کشتی گیری در المپیک مدال نگیرد به دنبال کسب سهمیه نیز نرود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در پایان تمرینات امروز آزادکاران ملی پوش ایران در محل برگزاری رقابت های گزینشی المپیک در قزاقستان گفت: از غلامرضا محمدی و کادر فنی تیم ملی حمایت می‌کنم و معتقدم که محمدی یکی از مربیان برتر کشتی ایران است.

وی با اشاره به عملکرد گرایی و ساروی گفت: آنها با کسب سهمیه المپیک و نمایش زیبایی که داشتند میخ خود را کوبیدند و از همین جا برای رقبای خود خط و نشان کشیدند.

دبیر تأکید کرد: اگر می‌خواهید جز و کشتی گیران برتر دنیا باشید و در المپیک به موفقیت برسید، گرفتن سهمیه نباید برای شما سخت باشد و اگر به فکر کسب مدال المپیک نیستید بهتر است به دنبال کسب سهمیه هم نروید.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه محمد بنا و غلامرضا محمدی زحمات فراوانی را برای آمادگی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشیده‌اند گفت: به عنوان رئیس فدراسیون کشتی از سرمربیان تیم‌های ملی حمایت می‌کنم.

وی خطاب به کشتی گیران گفت: از همین جا شایستگی‌های خود را نشان دهید و برای کسب موفقیت نیست خود را خالص کنید و تمام تمرکزتان روی مسابقات و کشتی‌هایتان باشد و برای کسب موفقیت از خدا کمک بخواهید.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: کشتی پرافتخارترین ورزش ایران در المپیک‌ها است و مهمترین چیز برای ما کسب مدال المپیک است و اگر قرار است کشتی گیری در المپیک مدال نگیرد به دنبال کسب سهمیه نیز نرود.

عباس جدیدی نماینده کشورمان در انتخابات شورای آسیا نیز در این دیدار حضور داشت.