سرمربی پرسپولیس گفت: تیم گوا در ضد حمله و انتقال به حمله خیلی خطرناک است. از بازیکنانم می‌خواهم همانند ۲ بازی قبل تمرکز داشته باشند تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

به گزارش مرور نیوز، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی این تیم با گوای هند گفت: هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید حاصل تلاش مجموعه پرسپولیس است. در این چند سال نتایجی که پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر فوتبال گرفته به علت حضور نسل خوب و شجاع  از فوتبالیست‌ها در این تیم بوده است. بازیکنان از نسل جنگجو و برتری طلب بودند و همیشه برای پیروزی جنگیدند و هیچ وقت تسلیم نشدند.  

تیم گوا از لحاظ روحی، روانی و  تاکتیکی به مرحله خوبی رسیده است

گل محمدی بیان کرد: ۲ بازی از تیم گوا دیده ام. گوا تیمی منظم، تاکنیکی و با دوندگی بالا است. شاید این تیم شگفتانه لیگ قهرمانان آسیا باشد. تیم گوا از لحاظ روحی، روانی و  تاکتیکی به مرحله خوبی رسیده است. نتایجی که تیم گوا تاکنون گرفته و ۲ تیم خوب این گروه را متوقف کرده به طور حتم شانسی نبوده است. ما مطمئن هستیم که بازی راحتی نخواهیم داشت و باید با تمرکز بازی کنیم.

او افزود: تیم گوا در ضد حمله و  انتقال به حمله خیلی خطرناک  است. از بازیکنانم می‌خواهم همانند ۲ بازی قبل تمرکز داشته باشند تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. این دیدار برای ما حساس است و باید با تمرکز  و دوندگی بالا  در این بازی بجنگیم تا بتوانیم پیروز شویم.  

مطمئن هستم برابر تیم هندی موقعیت به دست می آوریم 

گل محمدی درباره  گل نخوردن تیم گوا در ۲ بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا  گفت:  مطمئن هستم برابر  تیم  هندی موقعیت به دست می‌آوریم. البته موقعیت‌ها را  به سختی به دست می‌آوریم، اما باید از آن‌ها خوب استفاده کنیم. همیشه در تمرین برای گلزنی کار می کنیم. دروازه بان گوا در این  ۲ بازی  ستاره بود. موضوع مهم تمرکز داشتن برای زدن ضربات آخر است.

سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: اگر ضربات خود را خوب بزنیم به گل می‌رسیم. البته عملکرد دروازه‌بان حریف هم خیلی مهم است. امیدوارم بتوانیم از فرصت‌ها خوب استفاده کنیم. البته باید به شکلی بازی کنیم که خودمان را در موقعیت گلزنی قرار بدهیم. این امر هم مستلزم این است که در این مسابقه بتوانیم با پاس‌های کوتاه و سرعت دادن به بازی از فضای کنار و عمق‌ خوب استفاده کنیم و  از این طریق می‌توانیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه گوا ایجاد کنیم.