دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس در شرایطی با شکست سرخپوشان به پایان رسید که این تیم هم به سرنوشت جدی ترین تعقیب کننده اش گرفتار شد تا شرایط تغییری نکند.

به گزارش مرور نیوز ، آخرین دیدار از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ امروز جمعه بین تیم های ذوب آهن و پرسپولیس آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید. احسان پهلوان در دقیقه ۶۵ دروازه پرسپولیس را باز کرد.

در این دیدار که با حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد دو تیم ۴۵ دقیقه فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند و صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شدند اما نتوانستند به گل برسند. البته ذوبی ها به یک گل رسیدند اما محسن ترکی اعلام آفساید کرد. کادر فنی و بازیکنان ذوب آهن به این تصمیم اعتراض زیادی داشتند و معتقد بودند که گل سالم بوده است.

نیمه دوم این دیدار هرچند به مانند نیمه اول جذاب و تماشایی نبود اما دو تیم موقعیت های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند که مهمترین آنها در دقیقه ۶۵ رقم خورد و احسان پهلوان از غفلت مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و با شوتی زیبا و دیدنی از فاصله دور دروازه سرخپوشان را باز کرد.

در ادامه پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه میزبانش انجام داد تا بتواند گل خورده را جبران کند اما با وجود حملاتی که انجام داد در باز کردن دروازه حریف ناکام ماند تا نخستین شکست فصل شانزدهم را متحمل شود.

باوجود این شکست، پرسپولیس همچنان با ۲۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم فوتبال تراکتورسازی با ۲۷ امتیاز در رده دوم جای گرفته است. نفت تهران هم با ۲۳ امتیاز در رده سوم ایستاده است.