در پایان نیم فصل نخست رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور 9 تغییر در کادر فنی تیم ها ثبت شد.

به گزارش مرور نیوز، این بدین معنی است 50 درصد از تیم های شرکت کننده در نیم فصل نخست در کادر فنی خود تغییر ایجاد کردند. طبیعتا برخی از این تغییرات مثبت بوده که پیش تر هم به آن اشاره کرده بودیم. نمونه، تغییری که در کادر فنی تیم ایرانجوان رخ داد و سعید مفتخر جانشین محمد خرمزی شد. به دنبال این جابجایی ایرانجوان سه بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت و دیگر تیم قعر جدولی و در آستانه سقوط به لیگ 2 نیست. با این حال این حجم تغییرات که در فصل گذشته بازی ها با حضور 20 تیم 60 درصد بوده خیلی زیاد است و حتی شاید قابل ثبت در گینس باشد. 

همان طور که اشاره شد برخی ازاین تغییرات بازگشت به گذشته است. سعید مفتخر فصل گذشته هم سرمربی ایرانجوان بوده. هم چنین علی لطیفی در اکسین البزر و میشو کریستیچوویچ در مس رفسنجان. اقدامات شتابزده برخی از باشگاه ها به امنیت مربیان در دسته اول ضربه زده و سبب شده تا برخی از مربیان قید حضور در این لیگ را بزنند. جدول مربیان لیگ یک

جالب اینکه شاید پیش از شروع نیم فصل دوم چند تغییر دیگر در کادر فنی تیم ها به وجود بیاید چرا که در هفته پایانی نیم فصل نخست مهدی پاشازاده همراه راه آهن به بوشهر نرفت. هم چنین محمود امیری – سرمربی فولاد یزد تیمش را همراهی نکرد. با این شرایط دست کم رکورد فصل گذشته تگرار خواهد شد.