سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درخصوص قرنطینه کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در بازگشت از هند توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مرور نیوز، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره قرنطینه کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در بازگشت از هند بیان کرد: به واسطه تقارن شب‌های قدر با بازگشت کاروان سرخپوشان، از قبل برنامه بازی برای این روز‌ها نداشتیم. درخواست کرده ایم تیم پزشکی ستاد مقابله با کرونا این قضیه را تحت نظر بگیرند. این موضوع دستور وزارت بهداشت کشور است و ما هیچ وقت از خط قرمز‌های وزارت بهداشت عبور نکرده و نخواهیم کرد.

او افزود: امیدوارم تقدم و تأخری در برنامه مان صورت نگیرد. اگر بتوانند زودتر تیم را آزاد کنند و با تست‌های پی در پی و با روش‌های پزشکی کمک‌ مان کنند، خوشحال می‌شویم و اگر هم نشد، تابع نظرات وزارت بهداشت هستیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل وزارت ورزش که از طرف وزارت بهداشت ابلاغ شده با تست‌هایی که صورت می‌گیرد، کاروان نهایت یک هفته در قرنطینه خواهد بود.

مهدی ادامه داد: اختیار باشگاه پرسپولیس است که از یک هفته چگونه استفاده کند. فرقی نمی‌کند و اگر قرنطینه هم نداشتیم، این مدت فاصله تا مسابقه بعدی وجود داشت. ۴ دیدار معوقه جام حذفی برای ۴ نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و تاریخ‌ها مشخص است. البته احتمالا تغییر برنامه‌ای هم از سمت کادر فنی تیم ملی خواهیم داشتیم و منتظر این تغییرات هستیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان گفت: ۳، ۴ هفته آخر باید بازی‌ها همزمان باشند و اردوی تیم ملی فوتبال از همه مهمتر است که از چه تاریخی شروع می‌شود. این اردو تا ۲۵ خرداد ادامه دارد و ۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت. قاعدتا ما تا ۳۰ خرداد نمی‌توانیم دیدار‌ها را شروع کنیم و این موارد تنش‌های بیرونی است که به جدول مسابقات تحمیل می‌شود و دست ما نیست.