معاون‌ فرهنگی‌خانواده کارکنان‌ سپاه‌ قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از درخشش تیم‌های‌ ورزشی استان در جشنواره کشوری شمیم خانواده خبر داد

به گزارش مرور نیوز، تیم‌های شنا، تکواندو و‌ آمادگی جسمانی بانوان‌ کارکنان‌ سپاه قمر بنی هاشم(ع) در نخستین جشنواره کشوری مسابقات فرهنگی-ورزشی شمیم خانواده به میزبانی استان اصفهان مقام دوم تیمی کشور را از آن خود کردند.

شریفی با اشاره به اینکه در رشته آمادگی‌جسمانی هوری بیاتی به عنوان قهرمان قهرمانان شناخته شد و مقام نخست انفرادی کشور را به دست آورد، گفت: در این رشته ورزشی استان توانست 2 طلا و 2 نقره را از آن خود کند.

وی به درخشش بانوان در رشته تکواندو اشاره کرد وافزود: در این رشته نیز ورزشکاران استان ما توانستند دو طلا و دو برنز را به دست آورند.

معاون‌ فرهنگی‌ خانواده کارکنان‌ سپاه‌ قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری به برد افتخارآفرین شناگران استان نیز اشاره و تصریح کرد: ورزشکاران در این رشته مقام‌های اول تا سوم کشوری را در مسابقات انفرادی از آن خود کردند.

وی با اشاره به سه ورزش والیبال، تیراندازی و دارت خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان از چهارمحال و بختیاری علی‌رغم تلاش‌های فراوان خود متاسفانه نتوانستند امتیاز لازم را کسب کنند و در آن سه رشته استان مقامی کسب نکرد.

نخستین جشنواره کشوری مسابقات فرهنگی - ورزشی ویژه زنان خانواده کارکنان، بازنشستگان و جانبازان سپاه حضرت قمر بنی هاشم‌(ع) از 25 تا 26 آذرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار شد و در این مسابقات 43 نفر از سرپرستان و ورزشکاران بانوی استان حضور داشتند.