با توجه به تغییرات قوانین، مقررات و آیین نامه‌ها در سطح جهانی، آسیا و ایران، کمیته داوران فدراسیون والیبال قصد دارد آیین نامه این کمیته را بازنگری کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از فدراسیون والیبال، با توجه به تغییرات قوانین، مقررات و آیین نامه‌ها در سطح جهانی، آسیا و ایران، کمیته داوران فدراسیون والیبال قصد دارد آیین نامه این کمیته را بازنگری کند.

بر همین اساس کمیته داوران از صاحب‌نظران، علاقه‌مندان، پیشکسوتان، داوران، استادان داوری، هیأت‌های ورزشی، رسانه‌های گروهی و … درخواست می‌کند پیشنهادات و نقطه‌نظرات خود را درباره آیین نامه کمیته داوران فدراسیون والیبال به صورت کتبی با اعضای این کمیته به اشتراک بگذارند و یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۷۳۹۱۲۵ برای ارتباط با کمیته داوران تماس بگیرند.

آیین نامه کنونی کمیته داوران فدراسیون والیبال مجموعه مقرراتی است که در راستای اساسنامه فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی، فدراسیون جهانی والیبال و کنفدراسیون والیبال آسیا به منظور ایجاد نظام هماهنگ امور مدیریتی و اجرایی داوری کشور توسط کمیته داوران از سال ۱۳۹۷ تدوین و پس از تصویب در هیأت رئیسه فدراسیون جهت اجرا ابلاغ شد.