سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد معروف به آقای خاص گفت: بهتر از بازی با کریستال‌پالاس بودیم و سازماندهی قوی داشتیم.

به گزارش مرور نیوز، شب گذشته در ادامه مسابقات لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در نبرد خارج از خانه با وست‌برومویچ آلبیون 2 بر صفر برنده شد.

در پایان این مسابقه ژوزه مورینیو اظهار داشت:فکر می‌کنم حتی نسبت به بازی با کریستال‌پالاس بهتر بازی کردیم. در آن بازی تا حدودی سررشته امور از دست دادیم. اما در بازی امشب 90 دقیقه حریف را تحت کنترل خود گرفتیم. بازیکنان اعجاب‌انگیز بازی کردند و سازماندهی فوق‌العاده‌ای داشتند.از نظر بدنی و روحی نیز قوی بودند. از این نظر از نتیجه حاصل شده و عملکرد بازیکنان راضی و خرسند هستم.

وی ادامه داد: البته با وجود غلبه بر حریف، تیم وست‌برومویچ عالی بود. آنها بازی را باختند اما ما را به دردسر انداختند. در هیچ زمانی از بازی، به راحتی صاحب فضا برای ضربه زدن به توپ نشدیم.

آقای خاص همچنین عنوان کرد: به نظرم نتیجه آماده‌‌سازی‌های قبل از فصل به تدریج در تیم ظاهر می‌شود.البته در هفته‌های اخیر بسیار پرتلاش کارکردیم و همین دیروز در آخرین جلسه تمرینی، روی کارهای ترکیبی دفاعی، یکسری امور را انجام و تمرین کردیم. براساس آنالیزهای که در اختیار داریم، پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم مشکلات به تدریج کاهش یابند.

وی همچنین در مورد این که در اخبار گفته شده به بازیکنانش قبل از کریسمس فرصت استراحت و تعطیلی نمی‌دهد، نیز گفت:در اخبار طوری عنوان شده که من آدم بدجنسی هستم که شرایط بازیکنانم را در نظر نمی‌گیرم.در حالیکه برای این منظور برای آنها 2 روز تعطیلی و استراحت را در نظر گرفتم چون واقعا سزاوارش هستند.