صد و چهل و یکمین نشست هیات رئیسه کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، این جلسه با حضور محمود خسروی وفا رئیس، مسعود اشرفی دبیرکل و اعضای هیات رئیسه و اجرایی در محل کمیته برپا شد.
در این جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد یک ماهه کمیته ملی پارالمپیک، مسعود اشرفی دبیرکل کمیته گزارش کاملی از حضور دبیرکل در مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون جهانی فوتبال هفت نفره در بارسلون، مجمع عمومی و انتخاباتی سازمان بین‌المللی ورزش‌های بیماران فلج مغزی، نهمین گردهمایی صلح و ورزش در موناکو و چهارمین جلسه مجمع عمومی منطقه آسیا APC در بانکوک به اعضای هیات رئیسه کمیته ارائه نمود.
در ادامه نشست صبح امروز هیات رئیسه و اجرایی کمیته، گزارشی از روند نهایی شدن و تغییر اساسنامه جدید به اعضای هیات رئیسه ارائه گردید.
اساسنامه پیشنهادی جدید کمیته ملی پارالمپیک هفته جاری پس از تایید وزارت ورزش و جوانان جهت نهایی شدن و تصویب تقدیم هیات دولت می‌شود.
لازم به ذکر است قانون انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران دهم شهریور ماه جاری به تصویب مجلس رسید.
این قانون بیست و هشتم مهرماه جاری از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی ریاست محترم جمهوری به کمیته ملی پارالمپیک ابلاغ شد.