تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ظهر فردا با یک پرواز اختصاصی راهی گچساران می‌شود.

به گزارش مرور نیوز،  تراکتورسازی روز سه‌شنبه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در شهر گچساران به مصاف نفت و گاز می‌رود.

در همین راستا شاگردان امیر قلعه‌نویی ساعت 11 فردا با یک پرواز اختصاصی تبریز را به مقصد گچساران ترک می‌کنند.

* بحث سروش رفیعی در روزهای اخیر مهمترین موضوع نقل و انتقالات است. طبق اعلام سیامک قلیچ‌خانی، طبق آخرین صحبتی که رفیعی با قلعه‌نویی داشته به او اعلام کرده در صورت اینکه با پیشنهادات خارجی به توافق نرسد و در ایران بماند برای تراکتورسازی به میدان خواهد رفت.

* تراکتورسازی قصد دارد در تعطیلات نیم فصل اردویی را در کشور ترکیه برگزار کند. مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی با اعلام اینکه این سفر هنوز قطعی نشده، گفت: باشگاه در حال رایزنی برای برگزاری این اردو است اما هنوز سفرمان به ترکیه قطعی نشده است.

* با نزدیک شدن به نیم فصل نقل و انتقلات علیرضا رمضانی یکی از بازیکنانی است که با پشنهادی از سوی باشگاه صبای قم روبرو شده است. در همین راستا قلیچ‌خانی اعلام کرد: باشگاه تراکتورسازی در نیم فصل لیست خروجی ندارد و باشگاه به دنبال حفظ تمام بازیکنان است اما قلعه نویی در مورد رمضای اعلام کرده با رمضانی در مورد این مسئله در نیم فصل جلسه بگذارند و خودش در این مورد تصمیم بگیرد. در کل باشگاه تراکتورسازی لیست خروجی ندارد.