مربی که آلمان‌ها را به مقام قهرمانی جهان رساند، به شیاطین سرخ اولدترافورد توصیه کرد از باستیان شواین‌اشتایگر بهره‌گیرند.

به گزارش مرور نیوز، یواخیم لو از این که می‌بیند منچستریونایتد در حق شاگرد سابقش یعنی شواین‌اشتایگر کم لطفی کرده و کمتر این هافبک با تجربه را مورد استفاده قرارمی‌دهند، ناراحت است.

سرمربی 56 ساله که 2 سال قبل تیم آلمان را با در اختیار داشتن «شواینی‌» به مقام قهرمانی جهان رساند، معتقد است اولدترافوردی‌ها بهتر از چند ماه اخیر می‌توانند از توانمندی‌های بسیار و تجربه فراوان هافبک ژرمنی سود ببرند.

به همین خاطر «یوگی» به صورت غیرمستقیم توصیه‌های به آنها داشته است. وی در مصاحبه با روزنامه بیلد اظهارداشت:از نظر کلی باعث تاسف است که در منچستریونایتد به باستیان فرصت نمی‌دهند.در حالیکه تیمی به گستردگی من‌یونایتد می‌تواند از قابلیت‌های بسیار شواینی بسیار خوب استفاده کند.

وی ادامه داد:شما در تیم خود وقتی بازیکنی مثل او را در اختیارداری، یعنی در اصل ثبات بیشتر را به تیمت تزریق می‌کنی. او استاد بازی در جا است و فوق‌‌العاده هم با تجربه است.در حالیکه منچستر مرتب افت و خیز دارد، چنین بازیکنی بسیار می‌تواند به آن کمک کند.

این اظهارات در حالی عنوان شده که ابتدای فصل جاری، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد‌ها معروف به آقای خاص، بازیکن آلمانی را از کادر نفراتش بیرون گذاشت و حتی به تیم ذخیره‌ها فرستاد.

در حالیکه در چند هفته اخیر برای دقایقی بسیار اندک از وی استفاده کرده و البته نفع هم برده است.