مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: در چند بازی شماری از بازیکنان ما مصدوم و محروم بودند.

به گزارش مرور نیوز، رضا درویش در مورد وضعیت انتقال حسن‌زاده و اینکه سه باشگاه خواهان این بازیکن هستند، گفت: مدیربرنامه‌هایش چند باشگاه را به ما اعلام کرده و باید با آنها مذاکره کنیم تا به توافق برسیم.

وی در مورد اینکه سایپا 650 میلیون تومان برای رضایت‌نامه این بازیکن پرداخت کرده و 800 میلیون هم دستمزد به او داده، گفت: این رقم برای دو سال بوده است ضمن اینکه باید ببینیم باشگاه در مورد مبلغ فروش این بازیکن چه تصمیمی می‌گیرد. ابتدا باید بدانیم او به کدام باشگاه می‌رود و گزینه‌ها را بررسی کنیم. 

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه ظاهرا در ابتدای فصل منشا بازیکن خارجی پیکان را به تمرینات سایپا آمد اما جذب نشد، گفت: نه اصلا چنین چیزی نیست. منشا به تمرینات ما نیامد. او به تمرینات یک تیم تبریزی رفت که آنها این بازیکن را جواب کردند. 

وی در مورد دیدار روز سه‌شنبه با سپاهان در جام حذفی گفت: به هر حال بازی بسیار سختی داریم. ما در چند بازی بازیکنان‌مان مصدوم و محروم بودند به همین دلیل شرایط‌مان سخت شد. پرسپولیس بدون 5 بازیکن ملی‌پوش خود مقابل یک لیگ دویی به مشکل خورد و حذف شد با این حال بازیکنان ما تلاش می‌کنند در این بازی به موفقیت برسند.