سرمربی بارسلونا از پیروزی قاطع تیمش در دربی کاتالونیا ابراز رضایت کرد و آن را دلیلی برای خوشبینی به آینده این فصل آبی‌و‌اناری‌ها دانست.

به گزارش مرور نیوز، لوئیس انریکه پس از پیروزی 4 بر یک بارسلونا برابر اسپانیول در هفته شانزدهم لالیگا که شاگردانش را به رده دوم جدول برگرداند و آنها را به فاصله سه امتیازی رئال‌مادرید رساند، گفت: 2017 به نظر من سال بسیار جالبی خواهد بود چرا که در آن کورس قهرمانی برای لالیگا از سال‌های قبل سخت‌تر است. چیزهایی که در تیمم می‌بینم مرا به آینده خوشبین می‌کند. شاید در آن رده از جدول لیگ که می‌خواهیم نباشیم اما باید این را به یاد داشته باشیم آمارهای رئال‌مادرید در این فصل فوق‌العاده بوده‌اند. چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که سال 17-2016 جام‌های بیشتری کسب کنیم.

این مربی سپس به تمجید از لیونل مسی که در دربی کاتالونیا علاوه بر زدن یک گل، دو گل دیگر هم ساخت پرداخت و به هواداران توصیه کرد تا زمانی که می‌شود از تماشای بازی این ستاره آرژانتینی لذت ببرند.

وی گفت: باید به تمجید و تحسین عملکرد مسی ادامه دهیم چون کارهایی که او انجام می‌دهد بی‌نظیر و نادر است اما ما هر دو هفته یک بار چنین نمایش‌هایی را در نیوکمپ می‌بینیم.

انریکه 46 ساله درباره شیوه بازی اسپانیول تأکید کرد: حریف همانطوری بازی کرد که ما انتظارش را داشتیم.

سرمربی بارسا در پاسخ به این سؤال که دلیل نیمکت‌نشین شدن ایوان راکیتیچ و قرار گرفتن دنیس سوارز در ترکیب اصلی بارسا چه بوده به گفتن یک جمله بسنده کرد و گفت: این یک تصمیم فنی بود.