کیومرث هاشمی به همراه سید مهدی هاشمی و ملی‌پوشان تیرانداز در منزل شهید مدافع حرم پاسدار جواد الله کرم حضور یافتند.

به گزارش مرورنیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در پی اعزام تیم ملی تیراندازی کشورمان به رقابت‌های فینال فینالیست‌های جام جهانی ایتالیا، رئیس کمیته ملی المپیک، مهندس کیومرث هاشمی به همراه ریاست فدراسیون تیراندازی دکتر سید مهدی هاشمی و تیراندازان اعزامی (الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ و حسین باقری) به‌منظور بیعت با آرمان‌های شهدا در منزل شهید مدافع حرم جواد الله کرم  حضور و با خانواده این شهید والا مقام دیدار کردند.

در این دیدار کیومرث هاشمی با اشاره به مقام شهدا در ورزش کشور گفت: ما هرچه داریم از شهداست و حضور در کنار خانواده شهید مدافع حرم، پاسدار جواد‌ الله‌کرم ورزشکار خوب و با اخلاق کشورمان، موجب شد قوت قلب و انرژی بگیرم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم تیراندازان کشورمان با سرمشق و الگو قرار دادان شهدای مدافع حرم و همچنین با دعای خیر آنان مثل گذشته پرچم پر افتخار کشورمان را به اهتزاز در آورند و این خود یک جهاد است.

 سید مهدی هاشمی نیز در سخنانی در این باره گفت: خدا را شاکریم که توفیق یار شد در آغاز ماه محرم در منزل شهید مدافع حرم جواد الله کرم باشیم  و خوشحالم از اینکه در کنار کیومرث هاشمی  از متولیان ورزش  کشور هستم.

وی در ادامه افزود: شهدا الگوی ما هستند، راه و رسمی که شهدای ورزشکار مدافع حرم انتخاب کردند، می‌تواند الگویی برای جوانان این مرز و بوم باشد زیرا آنها با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار، خودشان را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی با نگاهی فراتر از گذشته و دوران دفاع مقدس در معرض امتحان قرار دادند، این جوانان بزرگوار و بویژه ورزشکاران عزیز امروز نگاهشان فرا ملی و فرا مرزی است.

رئیس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: قدم گذاشتن در بین این خانواده، تجدید بیعت است. این خانواده از خانواده‌هایی است که پیشگام در رشد ورزش تیراندازی بوده و حضور ورزشکاران کشورمان در عرصه های بین‌المللی به مدد و پشتیبانی دعای خیر خانواده شهدا نیاز دارد و ما این انتظار را داریم که این خانواده بزرگ دعاگوی ما باشند. ما در منزل شهیدی هستیم که با توسل به ارزشهای ناب اسلامی قدم در راهی قرار دادند که امروز بهترین الگو برای جوانان ورزشکار میهن اسلامی مان شدند.