رئیس فدارسیون کشتی گفت: ان شاالله که روز ۲۸ خردادماه انتخابات خوبی با مشارکت بالای مردم داشته باشیم، قطعا مشارکت مردم باعث رقم خوردن اتفاقات خوبی خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: از مردم عزیز ایران می‌خواهم که با مشارکت خود در انتخابات هم باعث دلگرمی یکدیگر شده و هم موجب انتخاب مدیری اصلح، متدین و کاربلد شوند.

وی تصریح کرد: اگر مردم مشارکت خوبی در انتخابات داشته باشند، این حضور باعث می‌شود که فرد اصلح رأی بیاورد و از حضور افراد ضعیف جلوگیری خواهند کرد.

دبیر اظهار داشت: اگر رئیس جمهور فردی قوی، مدیر و متدین باشد، قطعا هم خودش و هم خانواده اش در راه خدمت به کشور اذیت می‌شوند، اما باید بدانیم که اگر کار برای خدا باشد حتما دیده می‌شود و خود خدا اجرش را می‌دهد.

رئیس فدارسیون کشتی با اشاره به اینکه انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است، گفت: نباید با ایجاد یک شور و به وجود آمدن یک فضای هیجانی بدون تفکر به یک فرد رأی بدهیم بلکه باید برنامه‌های یک کاندیدا بررسی شود، همانطور که برای یک ازدواج کلی بررسی صورت می‌گیرد، برای انتخاب فرد اصلح نیز باید بررسی صورت بگیرد و اگر نمی‌توانیم خوب تصمیم گیری کنیم با مراجعه به افراد کاربلد و آگاه و مشورت کردن، راه را برای تصمیم گیری درست هموار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که گفته اند اگر روسای یک قوم آدم‌های صالحی باشند، سایر طبقات نیز خوب می‌شوند، انتخاب مردم خیلی مهم است اگر یک فرد کاربلد، متدین و برنامه محور روی کار بیاید، قطعا از افراد خوب و اصلحی نیز دعوت به همکاری می‌کند و این باعث عاقبت بخیری کشور و مردم خواهد شد.

دبیر در پایان گفت: ان شاالله که روز ۲۸ خردادماه انتخابات خوبی با مشارکت بالای مردم داشته باشیم و کسی که واقعا به درد مملکت می‌خورد، در این شرایط می‌تواند کشور را مدیریت کند و همه‌ی دلسوزان را کنار هم جمع کند، روی کار بیاید و قطعا مشارکت مردم باعث رقم خوردن اتفاقات خوبی خواهد شد.