پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان برای شرکت در مسابقات جام جهانی از روز چهارشنبه آغاز می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، چهارمین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان برای شرکت در مسابقات جام جهانی بعد از ظهر روز گذشته در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال به پایان رسید. قرار است بازیکنان تیم ملی بعد از ۲ روز استراحت از روز چهارشنبه ۲ تیر ماه پنجمین مرحله اردوی آماده سازی خود را شروع کنند.

کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان اسم ۲۰ بازیکن دعوت شده به این مرحله را فردا اعلام خواهند کرد. همچنین قرار است قبل از آغاز این اردو از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال تست کرونا گرفته شود و بعد از مشخص شدن جواب تست‌ها تمرینات ملی پوشان از چهارشنبه بعد از ظهر زیر نظر محمد ناظم الشریعه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال آغاز شود.

همچنین حسین طیبی ملی پوش فوتسال کشورمان که در بنفیکای پرتغال بازی می‌کند، بعد از نایب قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ فوتسال پرتغال اوایل این هفته به ایران برگشته و قرار است در مرحله پنجم بازیکنان تیم ملی کشورمان را همراهی کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ آماده می‌کند که از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود.

ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه شده است و در اولین مسابقه خود روز سه شنبه ۲۳ شهریور باید به مصاف تیم ملی صربستان بروند.