سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن می‌گوید رقابت این تیم با بانک سرمایه برای صدرنشینی است.

به گزارش مرور نیوز، فریبا صادقی درباره دیدار مهم تیمش مقابل بانک سرمایه در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان گفت: من در بازی بانک سرمایه و دانشگاه آزاد حضور پیدا کردم تا نقاط ضعف و قوت حریف‌مان را ببینم و بر اساس آن تمرینات را برگزار کنم.

وی افزود: این هفته همه تمرینات ما صبح برگزار شد چرا که مسابقه هفته چهارم قرار است صبح برگزار شود. تمرینات نیز براساس آنالیز خودم خودم. ما این هفته بازی مهمی داریم و هر دو تیم برای صدرنشینی باهم رقابت می‌کنند. امیدوارم که بازی خوب و بدون حاشیه‌ای را در اصفهان شاهد باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که بانک سرمایه تیم پرمهره‌ای است و تیم شما هم به گفته همه مربیان هماهنگی خوبی دارد، فکر می‌کنید برنده این بازی کدام تیم باشد، تصریح کرد: هیچ وقت نمی‌توان هیچ مسابقه‌ای را پیش‌بینی کرد. بانک سرمایه تیم خوبی است، اما نمی‌توانیم بگوییم از نظر مهره، پرمهره‌تر از دانشگاه آزاد است. شاید تفاوت تیم‌ها در پاسور بوده است.

صادقی ادامه داد: در تیم ما این نقطه ضعف‌ها وجود ندارد. ما 2 پاسور و 2 لیبرو داریم که برای استفاده از آنها در تیم دچار مشکل می‌شویم چون فاصله این بازیکنان از هم بسیار کم است. ما تیم هماهنگی داریم، اما ای کاش مسئولان از خود می‌پرسیدند چطور با وجود تیم‌هایی که هر سال به صحنه می‌آیند و قراردادهای خوبی را هم می‌دهند، بازهم بازیکنان اصفهان ترجیح می‌دهند در شهر خودشان بمانند؟

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که شما در بازی بانک سرمایه و دانشگاه حضور داشتید، این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: دانشگاه آزاد در این بازی نسبت از نظر کیفیت بهتر از زمانی بود که با ما بازی می‌کرد. این تیم در جریان برگزاری مسابقات هماهنگ‌تر می‌شود.