رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هدف از برگزاری هفته المپیک به اهتزاز در آوردن پرچم ایران است. گام اول برای المپیک توکیو کسب سهمیه و حضور در ژاپن بود. این دوره از مسابقات از لحاظ کمی و کیفی بهتر از دوره‌های گذشته خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک درباره قانونی بودن مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: از نظر وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه سواری قانونی است. ما شاهد اشکال قانونی در فرایند انتخاب ریاست فدراسیون نبودیم. طی مکاتبه‌ با کمیته بین المللی المپیک، قانونی بودن انتخابات این مجمع را اعلام کردیم.

او درباره هفته المپیک گفت: هفته المپیک آغاز شده است. در آستانه اعزام کاروان ایران به المپیک توکیو هستیم. در ۴ سال گذشته تمام تمرکز کمیته ملی المپیک روی المپیک توکیو بود. به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، المپیک با تاخیر یک ساله برگزار می‌شود. ورزشکاران ایرانی تلاش می کنند تا کام مردم ایران را شیرین کنند.

او عنوان کرد: هدف از برگزاری هفته المپیک به اهتزاز در آوردن پرچم ایران است. گام اول برای المپیک توکیو کسب سهمیه و حضور در ژاپن بود. این دوره از مسابقات از لحاظ کمی و کیفی بهتر از دوره‌های گذشته خواهد شد. تمام کشور‌ها تلاش کردند تا به المپیک برسند. ایران با ۶۵ سهمیه راهی المپیک توکیو می‌شود. ما به دنبال انسجام در داخل و اقتدار در عرصه‌های بین المللی هستیم.