رئیس فدراسیون تیروکمان گفت‌: به دنبال آن هستیم تا فینال مسابقات کاپ آسیا را سال آینده در ایران برگزار کنیم.

به گزارش مرور نیوز، محمدعلی شجاعی در جریان بازدید رئیس فدراسیون جهانی تیروکمان از تمرینات کمانداران، افزود: طی نشستی که ظرف یک ماه آینده اعضای هیات رئیسه در چین تایپه خواهند داشت در این نشست درخواست خود را در خصوص میزبانی برگزاری مسابقات فینال کاپ آسیا را مطرح خواهم کرد تا بتوانیم سال آینده میزبان برگزاری فینال رقابت‌های کاپ آسیا باشیم.

وی در رابطه با حضور رئیس فدراسیون جهانی تیروکمان در ایران خاطرنشان کرد: این حضور به نفع تیروکمان و سایر رشته‌های ورزشی است. وی یکی از شخصیت‌های بزرگ در کمیته‌ بین‌المللی المپیک و همچنین نایب رییس کمیته‌ بین‌المللی المپیک است که این حضور می‌تواند فرصت خوبی برای رشد تیروکمان ایران و سایر رشته‌های ورزشی باشد. بدون شک سایر فدراسیون‌ها نیز باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند تا بتوانند در جهت رشد و پیشرفت رشته‌های ورزشی خود داشته باشند.

رئیس فدراسیون تیروکمان ‌اضافه کرد: با توجه به مشکلات و تنگناهایی که در عرصه بین‌المللی داریم، قطعا حضور رئیس فدراسیون جهانی تیروکمان در راس این مشکلات کارساز خواهد بود و ما می‌توانیم مسیر خود را در عرصه های بین‌المللی با حضور او مهیا کنیم. هر چند که ما راه خود را در تیروکمان امروز پیدا کرده‌ایم و سعی می‌کنیم در تمامی عرصه ها به نتایج خوبی دست یابیم.

شجاعی ‌اضافه کرد: با تمام مشکلات مالی که فدراسیون تیروکمان دست به گریبان بود ما امروز سعی کردیم سایت تیروکمان را سر پا نگه داریم و کمانداران خوبی را در رده‌های پایه تربیت کنیم. امروز اردنر با حضوری که در سایت تیروکمان داشت و در جریان تمرینات کمانداران قرار گرفت امید بسیار خوبی برای ورزشکاران ایران بود و این نوید را می‌توانم بدهم که در سال آینده علاوه بر این که میزبان برگزاری فینال مسابقات کاپ آسیا خواهیم بود در سال 2018 نیز تلاش خواهم کرد فینال مسابقات جام جهانی را به ایران اختصاص دهم. قطعا حضور رییس فدراسیون جهانی تیروکمان در پذیرش این میزبانی ایران کمک موثری خواهد داشت و ما می‌توانیم در آینده شرایط بهتری را در تیروکمان داشته باشیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در رابطه با مشکلات تیروکمان نیز مذاکراتی با رییس فدراسیون جهانی تیرو کمان داشتید یا خیر؟ خاطر نشان کرد: با بازدیدی که وی از امکانات ما داشت این قول را به ما داد که بعد از بررسی امکانات تیروکمان ایران مشکلات را به ما بازگو کند و با کمک‌هایی که در آینده به ما خواهد کرد بتوانیم مسیر خوبی را برای تیروکمان ایران ترسیم کنیم و در رقابت‌های آینده به ویژه‌  المپیک به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

در پایان بازدید رئیس فدراسیون جهانی تیروکمان از سایت تیروکمان وی با تمام کمانداران عکس یادگاری گرفت و لباس اسماعیل عبادی را امضا کرد.