نتایج نماینده‌ های ایران در روز دوم رقابت‌ های المپیک توکیو مشخص شد، که روز درخشانی را برای کاروان کشورمان به ارمغان آورد.

به گزارش مرور نیوز، دومین روز از مسابقات المپیک توکیو از صبح امروز با برگزاری مسابقات تعدادی از نمایندگان کشورمان آغاز شد. مسابقاتی که روز درخشانی را برای کاروان کشورمان به ارمغان آورد.

نتایج نماینده‌ های ایران در روز دوم رقابت‌های المپیک توکیو

  •  آرمینا صادقیان و فاطمه کرم زاده نمایندگان کشورمان در مسابقات رشته تیراندازی تفنگ بادی ۱۰ متر به مصاف رقبای خود رفتند که در نهایت کرم زاده با ۶۲۴.۹ امتیاز در رده بیست و سوم قرار گرفت و صادقیان با ۶۲۲.۶ در رتبه سی‌ام ایستاد و در نهایت این ۲ ورزشکار به کار خود در رقابت‌های المپیک توکیو پایان دادند.
  • علی پاکدامن، شمشیر باز اسلحه سابر کشورمان با برتری مقابل حریفان مجارستانی و آلمانی به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های المپیک صعود کرد.
  • مجتبی عابدینی و محمد رهبری نیز با برتری مقابل حریفان خود به مرحله یک شانزدهم نهایی رقبات‌های اسلحه سابر رشته تیر اندازی صعود کردند. 
  • آرمین هادی پور تکواندو کار ۲۶ ساله کشورمان با پیروزی مقابل حریف کلمبیایی خود به مرجله یک چهارم نهایی رقابت‌های تکواندو در وزن -۵۸ کیلو گرم المپیک توکیو صعود کرد.
  • جواد فروغی نماینده کشورمان در بخش تیراندازی بخش تپانچه ۱۰ متر آقایان با عملکردی عالی توانست در رتبه ۵ رده بندی کل این رقابت‌ها قرار گیرد و به فینال این رقابت‌ها صعود کند.
  • سعید صفر زاده دوچرخه سوار کشورمان در مسابقات استقامت جاده در بخش مردان به کار خود در این رقابت طولانی ادامه می‌دهد و همچنان در جدول این مسابقات حضور دارد.

گفتنی است؛ مجتبی عابدینی و محمد رهبری با شکست مقابل حریفان مجارستانی و ایتالیایی از صعود به جمع هشت نفر برتر رقابت‌های المپیک باز ماندند.

سعید صفرزاده، دوچرخه‌سوار ایران در ماده استقامت جاده به مساقت ۲۳۴ کیلومتر موفق نشد رقابتش را به پایان برساند.

جواد فروغی، ملی پوش تیراندازی توانست در ماده ۱۰ متر تپانچه نخستین مدال کاروان ایران و نخستین مدال کشورمان در این رشته را کسب کند.

آرمین هادی پور با شکست مقابل حریف آرژانتینی خود از رقابت‌های المپیک حذف شد.

علی پاکدامن، باشکست مقابل ژیگلاگی از صعود به جمع چهار نفر پایانی رقابت‌های شمشیر بازی در المپیک توکیو باز ماند.

این شمشیر باز مجارستانی قبل از پاکدامن مجتبی عابدینی دیگر شمشیر باز ایرانی را نیز از رقابت‌های شمشیربازی حذف کرده بود.

نیما عالیمان ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در مرحله مقدماتی المپیک توکیو با نتیجه ۴ بر یک مقابل پائول درینکال از انگلیس شکست خورد تا خداحافظی زودهنگامی با مسابقات داشته باشد.

دانیال شه بخش ملی پوش تیم بوکس، با پیروزی ۵ بر صفر مقابل رقیب مراکشی خود به مرحله بعد رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه پیدا کرد.