مجمع فدراسیون کبدی امروز سه شنبه ١٤٠٠/٥/٥ با حضور مهدی علی نژاد معاون محترم وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی امروز سه شنبه ١٤٠٠/٥/٥ با حضور مهدی علی نژاد معاون محترم وزیر ورزش و جوانان، اورسجی رئیس فدراسیون، دبیر و نواب رئیس و با حضور روسای هیات های استانی و سایر اعضای مجمع به صورت وبینار برگزار شد.

در ابتدای جلسه فرهمندمهر دبیر فدراسیون ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به اعضای حاضر و تبریک انتخاب اورسجی به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی کبدی، دستور جلسه مجمع را قرائت نمود.

در ادامه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ضمن خیر مقدم و تشکر از اعضای حاضر، از اهداف عملیاتی فدراسیون در دوره ریاست خود مواردی را برشمرد و به محقق شدن بسیاری از آنها اشاره نمود که از جمله میتوان به

✅ قهرمانی همزمان تیم های ملی بانوان و آقایان در بازیهای آسیایی ٢٠١٨ برای نخستین بار در ورزش کشور

✅ میزبانی موفق مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کیش که نشان از قدرت مدیریت ایران در ورزش داشت

✅ تشکیل کمیته های تخصصی فدراسیون کبدی

✅ برگزاری نخستین دوره تربیت مدرسین مربیگری و داوری کبدی با حضور مربیان و داوران ٨ کشور جهان

✅ برگزاری منظم لیگ های برتر بانوان و آقایان به صورت رفت و برگشت و پوشش تصویری مستقیم مسابقات

✅ افزایش بازیکنان لژیونر لیگ ستارگان هندوستان از ٥ نفر به ١٦ نفر

✅ و احداث نخستین کمپ تخصصی تیم های ملی کبدی در مجموعه ورزشی بعثت

اشاره نمود.

در ادامه دکتر اورسجی از همکاری صمیمانه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در افزایش چشمگیر بودجه فدراسیون در سالهای اخیر نهایت تشکر و قدردانی را نمود و توفیقات بدست آمده فدراسیون را بدون همراهی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ناممکن دانست. ایشان همچنین از ارسال مقادیر زیادی البسه وزشی و تاتامی به کلیه استانهای کشور خبر داد.

در ادامه، نماینده حسابرس مستقل، خزانه دار و همچنین بازرس فدراسیون گزارشات مربوط به خود را قرائت نمودند و سپس با رای اعضا، کلیه موارد به تایید کامل اعضای مجمع رسید.

سپس علی نژاد معاون محترم ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط فدراسیون کبدی، انتخاب دکتر اورسجی به عنوان سرپرست فدراسیون جهانی را یک افتخار ملی برای ورزش کشور خواند و از تلاش همه جانبه وزارت ورزش برای حفظ و تثبیت این کرسی مهم بین المللی خبر داد. ایشان همچنین از گزارشات مالی شفاف و بی نقص فدراسیون تشکر و قدردانی نمود و فدراسیون کبدی را از موفق ترین فدراسیون ها به لحاظ برنامه ریزی و محقق شدن اهداف و برنامه ها دانست.

در پایان تعدادی از روسای هیات های استانی و اعضای حاضر به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.