مسابقات روز دهم از المپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا یکشنبه برگزار می‌ شود دو رشته والیبال و کشتی فرنگی در این روز به میدان می‌روند.

به گزارش مرور نیوز، دهمین روز از المپیک توکیو فردا یکشنبه برگزار می‌ شود و دو ملی‌ پوش کشتی فرنگی به همراه تیم ملی والیبال در این روز به میدان خواهند رفت.

مسابقات کشتی فرنگی از ساعت 6:30 صبح شروع می‌شود؛ جایی که ایران دو نماینده خواهد داشت. در وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست و در مرحله یک هشتم نهایی با آرمن ملکیان از ارمنستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان لنور تیموراف از اوکراین و المورات تاسمرادف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن 130 کیلوگرم، امین میرزازاده در دور اول و در مرحله یک هشتم نهایی با مین سئوک کیم از کره جنوبی کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آلین الکسیوس سیوراریو از رومانی و میخایین لوپس از کوبا می‌رود. لوپس سه مدال طلای متوالی المپیک‌های پکن، لندن و ریو و پنج طلا و سه نقره مسابقات قهرمانی جهان را در اختیار دارد.

همچنین از ساعت 15:30 و در رشته والیبال، تیم ملی ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی، برابر ژاپن به میدان خواهد رفت. شاگردان آلکنو در دیدارهای قبلی به دو پیروزی دست یافته و متحمل دو شکست شده‌اند. شاگردان آلکنو در صورت برتری مقابل میزبان راهی مرحله بعدی می‌شوند، در غیر این صورت باید با المپیک 2020 وداع کنند.