مراسم قرعه کشی وزن ۶۷ کیلوگرم رقابت‌ های کشتی فرنگی بازی های المپیک توکیو برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، در وزن ۶۷ کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک توکیو محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف هورتا از کلمبیا می‌ رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده کشتی میان استابلر قهرمان جهان از آلمان و مته نمس از صربستان کشتی می‌گیرد. در این وزن ۱۷ نفر حضور دارند. در گروه گرایی اسماعیل بوررو قهرمان جهان و المپیک از کوبا نیز حضور دارد.

همچنین در روز دوم رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک توکیو و در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۳ یوسوانیس پنا فلورس از کوبا را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی در یک کشتی زیبا با نتیجه ۵ بر ۵ از سد بوزو استارسویچ از کرواسی گذشت و راهی مرحله نیمه نهاییی شد. گرایی در این مرحله به مصاف تاماس لورینچ قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از مجارستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول به مصاف آدم بودجملین از الجزایر با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر کریل میلوف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان می‌رود.

این دو نماینده کشورمان از ساعت ۱۳:۴۵ امروز در دیدار نیمه نهایی به میدان می‌روند.