مربی سابق باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه هر یک از گزینه های مطرح شده با ورزش آشنا بوده و به نوعی از جنس ورزش می باشند.

به گزارش خبرگزاری مرور؛ مدیر و مربی سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی جوانان با اشاره به فرایندهای اخیر در معرفی وزیر ورزش به مجلس اظهار داشت: از ابتدا که آقای دکتر رییسی بعنوان رییس جمهور انتخاب شدند، زمزمه هایی مبنی بر انتخاب فرد متخصص برای اداره ورزش به گوش می رسید که در ادامه این شعار با مطرح شدن نام افرادی چون آقایان دکتر حمید سجادی، مهندس کیومرث هاشمی و دکتر علیرضا فارسی به واقعیت نزدیک شد. 

 

این یک اتفاق خوب برای ورزش کشور محسوب می شود تا فردی از بدنه ورزش و آشنا به مسائل ورزش و جوانان کشور این مسئولیت خطیر را بر عهده بگیرد.

 

خوشبختانه هر یک از گزینه های مطرح شده با ورزش آشنا بوده و به نوعی از جنس ورزش می باشند. 

 

با شناختی که از این اشخاص دارم هر یک دارای ویژگی ها و نقاط قوتی هستند که در واقع سرمایه های ارزشمندی برای ورزش کشور محسوب می شوند. 

 

با نگاه دقیق تر به موضوع، شاید براساس نیاز ارتباط بین نسلی، جوانگرایی، برنامه محوری و نگاه تحول گرایی جامعه ورزش و جوانان دکتر فارسی گزینه مناسبی باشند.

 

با معرفی آقای دکتر سجادی برای تصدی وزارت ورزش ضمن سبقه خوب ایشان، ممکن است یک چالش ذهنی میان اهالی ورزش به وجود آید که مبادا با عدم نگاهی تازه و جریانی تحول گرا، نیروهای تکراری و غیر موثر در ساختار ورزش همچنان حضور پیدا کرده و وضعیت ورزش تغییری نکند و مدیران سطوح بالا و تصمیم گیران ورزش و جوانان مانند گذشته باقی بمانند و تحولی ایجاد نشود.

 

 شخصا بعنوان فردی که از توانمندیها و سوابق گزینه ها اطلاعات نسبتا کافی دارم در این مقطع تصورم بر این بود که حسب شعار دولت محترم از بین این افراد آقای دکتر فارسی با توجه به جوانی و نیز دارای کارنامه در سه زمینه علمی، ورزشی و اجرایی بعنوان گزینه نهایی معرفی خواهند شد. 

 

حال که رییس جمهور محترم اقای دکتر سجادی از ورزشکاران موفق کشور را برای وزارت ورزش و جوانان معرفی کرده اند، انتظار اهالی ورزش از ایشان نوگرایی و اصلاح امور است و امید است که‌ این‌ اتفاق با همدلی خانواده بزرگ ورزش کشور و همکاری اهل فن رخ دهد و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.