هواداران باشگاه شباب الاهلی امارات در انتظار خبر رسمی توافق این باشگاه با مهدی قایدی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری مرور؛ در شرایطی که فرهاد مجیدی امیدوار بود شماره 10 تیمش را فصل آینده هم در اختیار داشته باشد و به خبرنگاران گفته بود که جدایی او از استقلال منتفی شده، دقایقی قبل مهدی قایدی در صفحه اینستاگرامش از استقلال و هوادارانش خداحافظی کرد تا نشان دهد که خبر رسانه‌های اماراتی درباره توافق این بازیکن با باشگاه شباب الاهلی صحت داشته است.

در حالی که رسانه‌های اماراتی اعلام کرده‌اند امروز خبر توافق قایدی با شباب الاهلی به صورت رسمی اعلام خواهد شد، هواداران این تیم در آخرین پست صفحه توئیتری الاهلی، از این باشگاه خواسته‌اند تا هر چه زودتر خبر توافق با قایدی را اعلام کند.

نکته جالب اینکه پست خداحافظی قایدی با استقلال هم در رسانه‌های اماراتی بازتاب داشته و حالا همه منتظر هستند ببینند که باشگاه شباب الاهلی چه زمانی از خرید جدید ایرانی‌اش رونمایی خواهد کرد.

باشگاه اماراتی زمانی خبر توافق با نوراللهی را منتشر کرد که بازیکن سابق پرسپولیس، سه ساعت قبل از این اتفاق، در صفحه اینستاگرامش با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرده بود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالا تا چند ساعت آینده شاهد عکس یادگاری قایدی با پیراهن تیم جدیدش خواهیم بود.