رئال مادرید که در این تابستان حرف و حدیث های بسیار زیادی پیرامون کیلیان امباپه در اطرافش بود، در نهایت با پاریسن ژرمن بر سر خرید این بازیکن به توافق نرسید و اکنون یک بازیکن دیگر را به خدمت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مرور، ادواردو کاماوینگا، هافبک جوان فرانسوی که چند وقت دیگر تازه 19 ساله خواهد شد، به طور رسمی به رئال مادرید پیوسته است. این بازیکن از آینده دار ترین بازیکنان جهان به حساب می آید و محصول آکادمی باشگاه رن فرانسه است و فصل گذشته را هم در همین باشگاه در لیگ فرانسه توپ زده است و عملکرد او قابل توجه بوده به طوری که تیم هایی مثل پاریسن ژرمن و منچستر یونایتد هم برای خرید او پیشنهاد هایی به رن داده بودند اما در نهایت این رئال مادرید بود که توانست کاماوینگا را به خدمت بگیرد.

رئال مادرید، کاماوینگا را با قیمت 31 میلیون یورو از رن فرانسه خریداری کرده است و با این بازیکن قراردادی 6 ساله بسته که تا تابستان 2027 اعتبار خواهد داشت.

ادواردو کاماوینگا در پست هافبک دفاعی و هافبک میانی می تواند به میدان برود و تکنیک و مهارت بسیار بالایی دارد و از استعداد های جوان فرانسوی محسوب می شود. باید دید که عملکرد او در رئال مادرید به چه شکل خواهد بود.