پس از انجام مذاکرات فشرده با چند گزینه سرمربیگری، سرانجام سکان هدایت تیم مشهدی به محمدرضا مهاجری رسید.

به گزارش مرورنیوز؛ سرمربی جدید تیم فوتبال شهر خودرو مشهد با توجه به حواشی شکل گرفته پیرامون مسائل مالکیتی این تیم و قرارداد سه ساله مهدی رحمتی و از طرفی اختلاف وی با کادر مدیریت باشگاه، به یک موضوع پیچیده تبدیل شده بود؛ با این‌حال مسعود معمایی مدیرعامل شهر خودرو بارها وعده داده بود که به‌زودی سرمربی جدید انتخاب و حواشی در این‌باره پایان خواهد پذیرفت. نام چند سرمربی در حوالی این باشگاه مشهدی مطرح شد؛ از محمدرضا مهاجری تا علیرضا منصوریان، رسول خطیبی و حتی علی کریمی که صبح امروز نام او در برخی رسانه‌ها به میان آمده بود.

در این بین، مدیران باشگاه شهر خودرو از تمایل برای مذاکره با مهدی رحمتی برای ادامه همکاری هم صحبت به میان آوردند. اما در پایان مذاکرات با چند گزینه سرمربیگری، سرانجام امروز رسماً سکاندار جدید نیمکت شهر خودرو مشخص شد و محمدرضا مهاجری سرمربی این تیم در لیگ بیست و یکم خواهد بود.

مهاجری پیش از این در زمان صعود پدیده به لیگ برتر سکان هدایت این تیم مشهدی را برعهده داشت که در آن برهه نتایج خوبی را با تیم پدیده به دست آورد؛ او سال گذشته در مس کرمان بود و تیمش تا هفته‌های پایانی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود اما این اتفاق رخ نداد و مهاجری نیز پیش از پایان لیگ یک، از سمت سرمربیگری مس کرمان کناره‌گیری کرد.

حالا باید دید با توجه به جدایی چند مهره کلیدی شهر خودرو در روزهای گذشته از جمله امین قاسمی‌نژاد، علی نعمتی، شهرام گودرزی، امید منصوری، عرفان معصومی و... مهاجری و باشگاه شهرخودرو با چه سیاستی وارد کارزار نقل و انتقالات خواهند شد و چگونه نقاط ضعف خود را با خرید بازیکنان جدید پوشش خواهند داد.