بالغ بر ۴۰ چهره قدیمی سرخابی قصد دارند با امضا یک نامه از آیت‌الله رئیسی برای رسیدگی به مشکلات استقلال و پرسپولیس درخواست مساعدت ویژه کنند.

به گزارش مرورنیوز، گروهی از مدیران و بازیکنان قدیمی استقلال و پرسپولیس معتقدند برخلاف موارد مطرح شده توسط امیررضا خادم و مهدی علی نژاد، این دو باشگاه بزرگ نه تنها می‌توانند به سرعت در مسیر درست خصوصی سازی قرار بگیرند بلکه زمینه برای آغاز حل مشکلات چند ساله استقلال و پرسپولیس نیز ۱۵ روز پس از اجرایی شدن طرح مورد نظر آنها فراهم خواهد شد. در همین راستا بالغ بر ۴۰ چهره قدیمی سرخابی قصد دارند با امضای نامه ای برای ریاست جمهوری درخواست مساعدت کنند.

 کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال ضمن تأیید تهیه نامه مذکور گفت: در این نامه به دو مسئله مهم اشاره شده است. نکته اول تشکر از ریاست محترم جمهوری بابت انتخاب یک چهره ورزشی به عنوان وزیر ورزش و نکته دوم هم استمداد از مرد شماره یک قوه مجریه برای مشخص کردن تکلیف استقلال و پرسپولیس به عنوان دو سرمایه ملی. پیشکسوتان این باشگاه قاطعانه معتقدند با وجود احترام به امیررضا خادم و مهدی علی نژاد، راهکارهای اصولی و علمی برای خصوصی‌سازی سرخابی ها یک پایتخت وجود دارد و اساتید بزرگ دانشگاهی برایش طرح نوشته‌اند.